Książki.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Within
Posty: 38
Rejestracja: 19 mar 2011, o 13:01

Książki.

Post autor: Within »

Zdaję sobie sprawę, ze to głupi temat, ale jestem kompletnie zielony w temacie studiów + nie mam żadnych znajomych, którzy studiują na medycynie, dlatego muszę zapytać na forum
Chodzi mi o to, czy gdzieś można znaleźć listę książek, które warto sobie załatwić na studia na kierunku lekarskim CM UJ? Zdaję sobie sprawę, ze to nie liceum i nikt nam nie da wykazu podręczników, ale przecież studenci z czegoś się uczą d.
Będę naprawdę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
per_pedes
Posty: 107
Rejestracja: 19 lip 2012, o 20:19

Re: Książki.

Post autor: per_pedes »

i juz sie tym martwisz?:o polecam: kopernika.pl i strony katedr. a w skrocie: anato skawina, histo litwin, fizjo konturek

randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: Książki.

Post autor: randomlogin »

Przy czym histo jest ogarnialne z samych wykladow (ale podrecznik OK), fizjo jest nieogarnialne i na pytania z dupy i tak najlepiej daja rade kartki. Skawiny faktycznie, skrocic sie bardziej nie da. A do biochemii jak ktos sie nie lubi zarzynac to Sittman od zawsze byl najlepszym wyborem, nie wiem jak teraz.
Ostatnio zmieniony 6 cze 2013, o 19:23 przez randomlogin, łącznie zmieniany 1 raz.
Within
Posty: 38
Rejestracja: 19 mar 2011, o 13:01

Re: Książki.

Post autor: Within »

Dzięki wielkie za informacje ]. Co do tego, ze myslę o tym już teraz- to dlatego, że nie wiem jak to będzie wyglądać i nie chciałbym, żeby coś mnie zaskoczyło już na starcie xd.
Awatar użytkownika
Glukoza
Posty: 39
Rejestracja: 7 lis 2008, o 15:54

Re: Książki.

Post autor: Glukoza »