Lwów ;)

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
maturzystka04
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 11:58

Lwów ;)

Post autor: maturzystka04 »

Cześć Kto w tym roku wybiera się do Lwowa na studia?
Mads
Posty: 16
Rejestracja: 2 maja 2012, o 12:27

Re: Lwów ;)

Post autor: Mads »

Ja. d
W sumie dla mnie ta Ukraina to jedna wielka niewiadoma. W tym roku poprawiam maturę z chemii i biologii, bo w tamtym napisałam chemie na 60, a biologie na 68. Czy wiecie z jakimi wynikami przyjmują?
maturzystka04
Posty: 4
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 11:58

Re: Lwów ;)

Post autor: maturzystka04 »

Słyszałam, że podstawą jest przejście rozmowy kwalifikacyjej w języku angielskim i zdanie egzaminu z chemii.
Mam koleżankę, która tam studiuję, więc mam trochę informacji
joasiak
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 00:08

Re: Lwów ;)

Post autor: joasiak »

A co wy się tak upieracie przy tym Lwowie? P Jak Polacy to do Lwowa. Wszyscy tam jadą. Ja się nie załapałam, bo zdecydowałam za późno i mieli komplet studentów i całkiem przypadkiem trafiłam do Kijowa.
Jest świetnie, Polacy też są, ale chcemy żeby było nas więcej Fajne zajęcia, przyjazna atmosfera i co najważniejsze dobry stosunek do studentów. Jak człowiek się uczy to zdaje i nikt go specjalnie nie męczy Tak że polecam rozważenie tej możliwości. Jak chcecie się dowiedzieć więcej o studiach piszcie na priv
Paat
Posty: 4
Rejestracja: 4 maja 2012, o 16:40

Re: Lwów ;)

Post autor: Paat »

Może dlatego, że do Lwowa jest bliżej z Polski? Poza tym Lwów wydaje się miastem bezpieczniejszym", a przynajmniej tak się wydaje.
Gosiek12
Posty: 2
Rejestracja: 4 maja 2012, o 20:20

Re: Lwów ;)

Post autor: Gosiek12 »

JA też
jestem już zdecydowana
dlaczego Lwów hmm bo najbliżej
jeżeli jeszcze jest ktoś chętny to łapka w górę
Mads
Posty: 16
Rejestracja: 2 maja 2012, o 12:27

Re: Lwów ;)

Post autor: Mads »