Matematyka rozszerzona w 1 rok na medycynę

Pomoc w przygotowaniu do matury z matematyki. Arkusze maturalne, zadania, odpowiedzi, klucze matury matematycznej. Wspólna nauka
xRoberto
Posty: 7
Rejestracja: 6 maja 2016, o 16:30

Matematyka rozszerzona w 1 rok na medycynę

Post autor: xRoberto »

Witam.
We wrześniu idę do 3 klasy LO dla dorosłych (miałem teraz rok przerwy z powodów zdrowotnych). Niestety z matematyki jestem słaby, a nauczyciel jest do. niczego. Nie nie rozumiem, a jak chcę dopytać, to nigdy nie miał czasu, żeby tłumaczyć.
Generalnie wszystko sprowadza się do tego, że zaczynam naukę właściwie od zera. Nie mam książek (jedyne co to repetytorium Grega Matura na 100%"), notatki z lekcji się nie nadają do niczego więc nawet nie biorę ich pod uwagę.
Z jakich książek/stron internetowych korzystać? Czy kupić jakiś podręcznik/repetytorium? Oczywiście będę również rozwiązywał arkusze maturalne z cke.
Niestety zakup drogich pozycji w nieokreślonej ilości odpada, bo finansowo klapa

Chcę się dostać na medycynę i satysfakcjonowałby mnie wynik na poziomie minimum 85-90%. Wiem, że to bardzo ambitnie, ale co poradzić. Skoro matematyka jest obowiązkowa to wolę nad nią się bardziej pomęczyć niż dodatkowo tracić czas na chemię czy fizykę, z których też leżę.

Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi i z góry dziękuję
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51

Re: Matematyka rozszerzona w 1 rok na medycynę

Post autor: Nitrogenium32 »

xRoberto pisze:Chcę się dostać na medycynę i satysfakcjonowałby mnie wynik na poziomie minimum 85-90%. Wiem, że to bardzo ambitnie, ale co poradzić. Skoro matematyka jest obowiązkowa to wolę nad nią się bardziej pomęczyć niż dodatkowo tracić czas na chemię czy fizykę, z których też leżę.
A czy przypadkiem chemia nie jest obowiązkowa na medycynę? Trzeba się przede wszystkim skupić na biologii i chemii, a nie na matematyce. Bez dobrego wyniku z chemii w życiu się nie dostaniesz.