Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
worn22
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 12:13

Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: worn22 »

Witam,
Jestem studentem wydziału lekarskiego ( I rok) w Bratysławie. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania niech pisze do mnie na priv Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.
ewa1747
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 2014, o 15:09

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: ewa1747 »

wiem że trochę późno się za to zabieram ale nie orientujesz się czy będą jeszcze jakieś egzaminy wstępne na medycynę, czy rekrutacja już jest całkowicie zamknięta? Byłabym wdzięczna gdybyś podaj jakiegoś linka z informacjami na temat studiowania w Bratysławie bo nie mogę nic znaleźć
neurony22
Posty: 9
Rejestracja: 8 lip 2014, o 22:05

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: neurony22 »

napisałam,czekam na odpowiedź
Maria20
Posty: 6
Rejestracja: 9 lut 2015, o 15:11

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: Maria20 »

Hej ktoś wybiera się do Słowacji na medycynę w tym roku? Nie wiecie na ile procent należy zdać egzaminy wstępne, aby się dostać na uczelnie?
karolina111
Posty: 1
Rejestracja: 2 mar 2015, o 14:41

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: karolina111 »

Maria20, ja planuję, jeżeli chodzi o procenty to nie jestem w stanie odpowiedzieć.
m_123
Posty: 1
Rejestracja: 25 mar 2015, o 16:10

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: m_123 »

Cześć!

Ja także w tym roku biorę pod uwagę studia medyczne w Bratysławie Z informacji jakie udało mi się uzyskać to aby myśleć o dostaniu się, w ubiegłych latach, należało mieć powyżej 60%.
worn22
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 12:13

Re: Medycyna na Słowacji (Bratysława)

Post autor: worn22 »

Cześć,

W tamtym roku aby się do nas dostać wystarczyło mieć około 63 %
Awatar użytkownika
czornydanio90