Medycyna w Białymstoku

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
karolinka
Posty: 5
Rejestracja: 18 lut 2006, o 20:21

Medycyna w Białymstoku

Post autor: karolinka »

Chciałabym dowiedzieć sie czy ktoś z was studiuję Medycynę w Białymstoku na pierwszym roku? Jeśli tak to bardzo proszę o kontakt. Chciałabym dowiedzieć sie czy może znacie kogoś kto studiuje medycynę, a nie zdawał fizyki na maturze, lub zdawał ale mu sie nie powiodło. Bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam!
buzka

Re: Medycyna w Białymstoku

Post autor: buzka »

zdawalam na am w bialymstoku na wydzial lekarski jednak nie powiodlo mi sie jednak ucze sie na amb na fizjoterapi i znam wiele osob z lekarskiego sa osoby ktore mialy mniej niz 10 % z fizyki jednak mialy dobre wyniki z biologi i chemi wiec nie ma wiekszego znaczenia ale fizyka musi byc zdawana inaczej nie przyjma nawet do rekrutacji
xmax32
Posty: 12
Rejestracja: 24 lip 2009, o 12:21

Re: Medycyna w Białymstoku

Post autor: xmax32 »

WITAM MAM PYTANIE DO STUDENTOW LEKU CZY STOMY 1 LUB 2 ROKU. JAK WYGLADA U WAS ZALICZENIE PRZEDMIOTU BIOFIZYKA? ILE TRWA PRZEDMIOT (SEMESTR CZY 2), OGOLNIE CZY LAJTOWO CZY TRZEBA ZAJEBISCIE UMIEC PILAWSKIEGO I JAROSZYKA ZEBY COKOLWIEK ZALICZYC? JAKIES SPRAWOZDANIA ROBICIE CZY POMIARY NA CWICZENIACH? PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ.
Awatar użytkownika
Kamil8
Posty: 203
Rejestracja: 16 lip 2009, o 22:56

Re: Medycyna w Białymstoku

Post autor: Kamil8 »

Pierwszego roku nie pytaj, bo biofizyke zaczynamy w drugim semestrze
Awatar użytkownika
Agher
Posty: 1157
Rejestracja: 11 sie 2009, o 14:35

Re: Medycyna w Białymstoku

Post autor: Agher »

no na jedno pytanie można odpowiedzieć - przedmiot ma jeden semestr, kończy się egzaminem w sesji letniej, z plotek jakie słyszałem to jest to wymagający zakład, chociać zależy na jakich asystentów się trafi. Po więcej musisz zagadać kogoś z II roku.
Awatar użytkownika
darthbrother