Możliwość zajścia w ciążę?

Forum seksualne poruszające szerokie problemy płci i relacji między osobnikami tej samej lub przeciwnej płci, potrzebami oraz zaburzeniami
Quintrix
Posty: 12
Rejestracja: 27 maja 2009, o 08:43

Możliwość zajścia w ciążę?

Post autor: Quintrix »

Witam! Wczoraj wieczorem uprawiałem sex z dziewczyną. Używałem oczywiście prezerwatyw lecz nosiłem je w portfelu około 2miesięcy a portfel noszę w tylnej kieszeni spodni więc pytanie brzmi następująco czy prezerwatywa może stracić swoje właściwości jeżeli się czasem trochę ją przygniecie?

I takie dodatkowe ponieważ jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, wczoraj był to mój pierwszy raz. Podczas sexu spuściłem się ale leciutko nawet nie poczułem w prezerwatywę w pochwie mimo to dalej uprawiałem sex. Podczas gdy wyciągnąłem członka zobaczyłem że jest biało na ściankach wokół penisa. Czy jest możliwe, że jakieś nieznaczne ilości spermy mogły się wydostać od strony (pnia penisa) i dostać się do pochwy Czy zapłodnienie dopiero następuje gdy większe ilości spermy dostaną się w głąb pochwy partnerki

Wiem może i głupie to co napisałem lecz wolę wiedzieć. Pozdrawiam i mam nadzieje, że ktoś mi pomoże.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2009, o 22:53 przez Quintrix, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Zegar
Posty: 379
Rejestracja: 1 maja 2007, o 00:47

Re: Możliwość zajścia w ciążę?

Post autor: Zegar »

Uh:) No to tak:
Quintrix pisze:czy prezerwatywa może stracić swoje właściwości jeżeli się czasem trochę ją przygniecie?
Teoretycznie może, zależy co jej robiles (prezerwatywie) )
Quintrix pisze:Czy jest możliwe, że jakieś nieznaczne ilości spermy mogły się wydostać od strony (pnia penisa) i dostać się do pochwy
Teoretycznie jest to możliwe, ale mało prawdopodobne.
Quintrix pisze:Czy zapłodnienie dopiero następuje gdy większe ilości spermy dostaną się w głąb pochwy partnerki