Neurobiopsychologia

Czy warto studiować neurobiologię, czy po ukończeniu studiów znajdę dobrze płatną pracę, które uczelnie pozwalają na studiowanie neurobiologii? Więcej pytań, odpowiedzi i dyskusji na forum.
Awatar użytkownika
Claudia
Posty: 488
Rejestracja: 30 lip 2007, o 19:22

Neurobiopsychologia

Post autor: Claudia »

Czy wiecie może w jakich miastach (oprócz Gdańska) można ten kierunek studiować oraz co trzeba mieć zdane by tam się dostać?
Awatar użytkownika
Nitka
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2007, o 14:47

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: Nitka »

Podobny kierunek to kognitywistyka na UAM. Sama studiuję, więc w razie pytań możesz śmiało pisać
Awatar użytkownika
oszka
Posty: 622
Rejestracja: 19 lip 2009, o 13:10

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: oszka »

Nitka pisze:Podobny kierunek to kognitywistyka )
coz to takiego ?
Awatar użytkownika
Nitka
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2007, o 14:47

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: Nitka »

Na początek polecam największą polską stronę o kognitywistyce
kognitywistyka.net
timon
Posty: 1
Rejestracja: 6 maja 2010, o 15:46

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: timon »

chyba jedynie w gdańsku jest niestety taki kierunek ale wydaje się niezwykle interesujący, trzeba mieć łeb na karku
Awatar użytkownika
Blue_Berry
Posty: 40
Rejestracja: 7 maja 2010, o 09:50

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: Blue_Berry »

Hm kongwistyka. Kierunek wydaje się bardzo ciekawy. Nitka, opowiedz nam coś więcej Jakie przedmioty na pierwszym roku? Dużo biologicznych rzeczy czy raczej humanistyczne dziedziny, te wszytskie filozofie itd) Ja szczerze mówiąc przymierzam się do neurobiologii na UJcie, ale po maturze z biologi zaczęłam szukać innych opcji. Ciężko było się dostać na ten kierunek do Poznania? Wysokie progi
Awatar użytkownika
Nitka
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2007, o 14:47

Re: Neurobiopsychologia

Post autor: Nitka »

Kognitywistyka wydaje mi się ciekawą alternatywą dla zainteresowanych neurobiopsychologią.