Inżynieria hodowli zwierzat i roślin

Specjalistyczne forum biotechnologiczne. Metody biotechnologiczne: real-time PCR, western-blot, dot-blot, barwienie, chromatografia, dializa. Zakup, stosowanie odczynników: enzymy restrykcyjne, polimerazy DNA, drabinki i markery białkowe, kwasy nukleinowe, primery do sekwencjonowania, pożywki bakteryjne... Aparatura laboratoryjna, badawcza.
Borekk
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2008, o 17:51

Inżynieria hodowli zwierzat i roślin

Post autor: Borekk »

Witam Serdecznie Prosil bym bardzo o pomoc Pilnie potrzebna ale poniewaz ze jestem zielony z biologi to pisze to na forum przepraszam ejsli nie ten dzial ale nie wiem gdzie to napisac prosil bym o jakis referat na temat:
TO jest 1 i drugi dosc krotki:
Wykorzystanie inżyneri w hodowli roślin

Przyklady w inzyneri Hodowli Zwierzat


Bardzo bede wdzcieczny
Ostatnio zmieniony 19 lis 2008, o 18:44 przez Borekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakusz
Posty: 2313
Rejestracja: 8 sty 2007, o 22:03

Re: Inżynieria hodowli zwierzat i roślin

Post autor: Jakusz »

Borekk pisze:Wykorzystanie inżyneri w hodowli roślin

Przyklady w inzyneri Hodowli Zwierzat
Ale o jaką inżynierię ci chodzi? O maszyny rolnicze, czy narzędzia molekularne?
Awatar użytkownika
malgosi35
Posty: 3706
Rejestracja: 13 lut 2007, o 13:01

Re: Inżynieria hodowli zwierzat i roślin

Post autor: malgosi35 »

Drogi Borku, studenci piszą licencjaty na ten temat zżynając z internetu.
W google wpisz: inżynieria genetyczna rolnictwo - jest bradzo dużo informacji
Awatar użytkownika
ulala
Posty: 1673
Rejestracja: 17 gru 2006, o 18:29

Re: Inżynieria hodowli zwierzat i roślin

Post autor: ulala »

przczytałąm już wszystko co siędało i nie mogę zrozumieć. proszę o krókie wyjaśnienie na poziomie LO
1. na czym polega klonowanie terapeutyczne [chodzi o kolejne etapy co do czego się wszczepia, co powstaje]