Mieszkanie w warszawie

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
wqo
Posty: 3
Rejestracja: 2 sie 2009, o 15:39

Mieszkanie w warszawie

Post autor: wqo »

Bedzie to prawie jak ogłoszenie matrymonialne, ale miły i wesoły student pierwszego roku weterynarii poszukuje mieszkania, pokoju lub osób chętnych na wspólne mieszkanie
Kontakt: tel.500210819 gg.1166054
ciri
Posty: 8
Rejestracja: 7 sie 2009, o 19:31

Re: Mieszkanie w warszawie

Post autor: ciri »

Jestem studentką pierwszego roku weterynarii i szukam chętnych dziewczyn do wspólnego wynajęcia mieszkania lub pokoju. Najlepiej również z pierwszego roku weterynarii.
Dobrze byłoby spotkać się w Warszawie i wspólnie poszukać mieszkania.

Zainteresowanych proszę o kontakt: 501523987 lub priv
mj90
Posty: 33
Rejestracja: 21 lip 2009, o 21:32

Re: Mieszkanie w warszawie

Post autor: mj90 »

wqo pisze:Bedzie to prawie jak ogłoszenie matrymonialne, ale miły i wesoły student pierwszego roku weterynarii poszukuje mieszkania, pokoju lub osób chętnych na wspólne mieszkanie
Kontakt: tel.500210819 gg.1166054
jako student SGGW akademik masz zapewniony i podobno stoją na bardzo wysokim poziomie, po drugie pierwsze miesiace mozesz jakos przezyc w akademiku a potem z paroma nowymi znajomymi wynajac mieszkanie taka wersja chyba najkorzystniejsza
ciri
Posty: 8
Rejestracja: 7 sie 2009, o 19:31

Re: Mieszkanie w warszawie

Post autor: ciri »

No właśnie problem z tym, że nie wszyscy mają ten akademik zagwarantowany / Też tak myślałam ale okazało się inaczej i teraz nie pozostało mi nic innego jak szukanie jakiegoś mieszkania lub pokoju
Awatar użytkownika
talagia
Posty: 685
Rejestracja: 29 cze 2009, o 12:07

Re: Mieszkanie w warszawie

Post autor: talagia »