Biologia-moja przyszłość?

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Link

Biologia-moja przyszŁość?

Post autor: Link »

Witam. Zakładam nowy temat poniewaŻ niewiem co robić. Jestem uczniem 2 klasy technikum informatycznego. Przed szkołą średnią to właśnie z tym przedmiotem wiązałem swoje plany Życiowe/zawodowe. Jednak skonczyłem pierwszą klase i wiem ze to jednak nie do końca to.No moŻe nie jest aŻ tak zle, ale niedawno przeglądając strone UAM natknąłem się bardzo ciekawy (przynajmniej dla mnie :) ) kierunek, a mianowicie BIOINFORMATYKA. Od tego czasu nie marze o niczym innym by studiować właśnie ten kierunek! Jednak w mojej szkole realizuje się tylko biologie w trybie podstawowym. Zakupiłem juŻ więc kilka podręczników i zacząłem przerabiać wszystko w swoim zakresie. Ale sam niewiem czy jest w tym sens.Prosiłbym bardzo o wasze opinie na temat tego:
-czy da sie SAMEMU zrealizować program biologi rozszerzonej?
-z jakich pomocy (podręczników itp.) korzystać?
-czy trudno jest się dostać na ten kierunek( BioInformatyka) (jakie są progi punktowe, czy kierunek ten jest bardzo oblegany itp.)?
-czy jest ktoś kto na forum, kto robi (lub robil) podobnie? (nauka przemiotu we własnym zakresie)?
Prosze równieŻ o wszystkie rady, uwagi itp. Pozdrawiam i licze na pomoc! :)
Crunch
Posty: 26
Rejestracja: 23 sie 2006, o 12:32

Re: Biologia-moja przyszŁość?

Post autor: Crunch »

Dla chcącego. itd itd

Sam też myśle nad pójściem na ten kierunek, tyle ze ja mam biologie rozszerzoną, a informatyke taką, ze koń by sie uśmiał, na szczęscie znam sie na tym jako tako i znam dwa języki programowania, więc myśle ze z tym większego kłopotu miał nie będe jak coś Jak będziesz sie systematycznie uczył, to masz jeszcze szanse sie nauczyc tego wszystkiego, a troche tego jest. Najlepiej idz na korki.