biologia na UAM czy UWr?

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
anjeD
Posty: 72
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 20:51

biologia na UAM czy UWr?

Post autor: anjeD »

Witam
bardzo proszę o pomoc. Nie wiem, która uczelnia lepiej kształci na kierunku biologia: UAM czy uniwersytet wrocławski?. Możecie podzielić się ze mną swoim doświadczeniem? Po studiach mam zamiar zająć się pracą jako genetyk. Która z tych uczelni zapewnia lepsze przygotowanie ? będę wdzięczna za wszelką pomoc.


T4
Posty: 83
Rejestracja: 16 sie 2008, o 16:16

Re: biologia na UAM czy UWr?

Post autor: T4 »

UAM jest zdecydowanie lepszy
bum
Posty: 4
Rejestracja: 6 paź 2009, o 23:16

Re: biologia na UAM czy UWr?

Post autor: bum »

A czemu?

Ja studiuję psychologie i zastanawiam się nad studiowaniem biologii od przyszłego roku własnie we Wrocławiu, więc szukam jakichś rzetelnych informacji o studiowaniu biologii tutaj. Myślę o robieniu doktoratu z psychologii, a jako że interesuje mnie psychologia zorientowana biologicznie wydawało mi się to dobrym pomysłem spróbowac wziąć drugi kierunek.
T4
Posty: 83
Rejestracja: 16 sie 2008, o 16:16

Re: biologia na UAM czy UWr?

Post autor: T4 »

dobry pomysl biologia+psychologia, ale UWr to taki prowizoryczny osrodek naukowy.


Jesli insteresuje cie biologia czlowieka to uam bedzie lepszy chocby dlatego ze wyklada tam m.in dr. Kaszycka
Awatar użytkownika
formica
Posty: 784
Rejestracja: 6 lip 2008, o 00:18

Re: biologia na UAM czy UWr?

Post autor: formica »

Zgadzam się. Wrocław świetne miasto, ale studiowanie na tutejszym uniwerku w większości przypadków wynika tylko i wyłącznie z bliskości od domu. Jednym z niwielu + tutejszej biologii jest ich dziekan, choć Tobie to akurat wiele nie zmienia bo to botanik.
bum
Posty: 4
Rejestracja: 6 paź 2009, o 23:16

Re: biologia na UAM czy UWr?

Post autor: bum »