Warszawa czy Wrocław co lepsze?

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
kofeina
Posty: 65
Rejestracja: 7 lis 2009, o 22:10

Warszawa czy Wrocław co lepsze?

Post autor: kofeina »

Pytanie jak w temacie.skierowanie głównie do studentów weterynarii, która uczelnia jest lepsza?Warszawska czy wrocławska? Chodzi mi o profesorów, o to która z uczelni nastawia się bardziej na praktykę, która daje studentom większe możliwości rozwoju itd. nie wiem.np. współprace z jakimiś dużymi hodowlami, stadninami, itp.
Awatar użytkownika
Tahtimittari
Posty: 1061
Rejestracja: 8 paź 2008, o 13:57

Re: Warszawa czy Wrocław co lepsze?

Post autor: Tahtimittari »

Ciężko się wypowiedzieć, tak żeby porównać studiuję we Wrocławiu, jeśli się chce coś robić, a nie tylko zakuwać, to możliwości są spore. Ja od pierwszego roku chodzę sobie na kliniki i tam można naprawdę dużo się dowiedzieć o weterynarii praktycznej.
O warszawie nic nie jestem w stanie powiedzieć, bo i jak porównać skoro się tylko na jednej uczelni studiuje?
Awatar użytkownika
talagia
Posty: 685
Rejestracja: 29 cze 2009, o 12:07

Re: Warszawa czy Wrocław co lepsze?

Post autor: talagia »

Moze zapytaj konkretnie co cie interesuje i potem mozesz oceniac, co bardziej cie satysfakcjonuje.
Obie uczelnie realizuja podobny poziom i musza spelnic pewnie okreslony material praktyczny i teoretyczny.

Ja studiuje w Warszawie i tez z czystym sumieniem moge polecic jak lubisz ciezka prace
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Warszawa czy Wrocław co lepsze?

Post autor: Korczaszko »

na każdej uczelni cisną z czego innego i pewnie na jednej realizują lepiej jeden przedmiot a na drugiej drugi ]
zwróć uwagę bardziej na miasto odległość od domu, czy miasto jest fajne, może idź za znajomymi czy coś takiego poziomem nie ma się co przejmować