przepisywanie wf-u

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
kabacz
Posty: 6
Rejestracja: 30 maja 2009, o 00:20

przepisywanie wf-u

Post autor: kabacz »

Otóż mam takie pytanie. Jestem studentką pierwszego roku. W przyszłym roku zamierzam zmienić kierunek. Czy jeśli nie zaliczę teraz semestru(nie zdam egzaminów) to będę mogła przepisać sobie zaliczony już wf w przyszłym roku na innym kierunku czy warunkiem aby przepisać zaliczone już przedmioty jest zaliczenie całego semestru?

Proszę o odpowiedzi
zdzisław
Posty: 271
Rejestracja: 1 cze 2009, o 02:52

Re: Proszę o odpowiedź...ważne!

Post autor: zdzisław »

Na pierwszych zajęciach musisz sie zapytać. Jeżeli to ta sama uczelnia to prawdopodobnie nikt nie będzie robić problemu. Pamiętaj jednak ze z roku na rok mogą zmienić sie warunki zaliczenia (czy przepisana) danego przedmiotuWiec w 100% bym na to nie liczyl.
Biochejter
Posty: 1396
Rejestracja: 5 lip 2007, o 06:50

Re: Proszę o odpowiedź...ważne!

Post autor: Biochejter »

Dużo zależy od uczelni. Na mojej nie da się w ogóle przepisać w-fu praktycznie. Są ludzie po innych studiach - musieli na w-f chodzić. Ja miałem na 1-szym kierunku 4 semestry w-fu, na 2-gim jest 2 (ta sama uczelnia) i mimo to nie było opcji o przepisaniu zaliczenia. Musisz popytać na uczelni na której chcesz takiego zabiegu dokonać
kabacz
Posty: 6
Rejestracja: 30 maja 2009, o 00:20

Re: Proszę o odpowiedź...ważne!

Post autor: kabacz »