praca dla studenta biologii

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
Xych
Posty: 13
Rejestracja: 2 sie 2008, o 13:16

praca dla studenta biologii

Post autor: Xych »

Jestem przyszłym studentem biologii na Uniwersytecie Śląskim (mam nadzieję ). Ponieważ zdecydowałem się, aby pierwszy rok studiów zaliczyć zaocznie, zacząłem rozglądać się za pracą. Po kilku dniach rozważań i przejrzeniu dziesiątek stron internetowych doszedłem do wniosku iż dobrze by było aby moja praca była zgodna z zainteresowaniami i łączyła przyjemne z pożytecznym, abym oprócz niezależności finansowej zdobył niezbędne doświadczenie pomocne w skończeniu studiów i późniejszym podjęciu pracy w jednej z dziedzin biologii. I w związku z tym miałbym do was pytanie, a raczej prośbę: Czy moglibyście mi doradzić, jakiej pracy może się podjąć osoba w mojej sytuacji (po maturze, kandydująca na pierwszy rok studiów), aby odzwierciedlała też moje zainteresowania (szeroko pojęta biologia ). Powiem tylko jeszcze jakie oferty już rozważałem i z jakim skutkiem:
- praca w ogrodzie zoologicznym- potrzebują jedynie osób na wolontariat, lub z wykształceniem wyższym kierunkowym
- opiekun dla zwierząt - przydałoby się mieć własne mieszkanie
- lecznica dla zwierząt/ schronisko dla zwierząt - same wolontariaty, albo wykształcenie wyższe na kierunku weterynaria
- praca w parkach narodowych, rezerwatach - wykształcenie wyższe kierunkowe: leśnictwo, ochrona środowiska
- na praktyki w laboratoriach nawet nie liczę. dopiero od 3 roku studiów
- farmacja i medycyna . j.w

Czy macie jeszcze jakieś inne możliwości od podanych powyżej?
Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam

XYCH
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, o 20:38 przez Xych, łącznie zmieniany 1 raz.
cahala

Re: praca dla studenta biologii

Post autor: cahala »

moŻe praca w sklepie zoologicznym?
pomorek
Posty: 127
Rejestracja: 16 lip 2008, o 13:44