specjalizacje

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Svietlana
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2011, o 20:57

Re: specjalizacje

Post autor: Svietlana »

Nie rozumiem co jest dziwnego w tym że podoba mi sie (albo wydaje mi sie że mi sie podoba, żeby nie było) ortopedia. Wiele osób mówi już od liceum np. że chce zostać chirurgiem.
Po drugie nie rozumiem dlaczego fakt, iż nie jestem studentką medycyny jest argumentem dlaczego ktoś miałby mi nie odpowiedzieć na pytanie. To prawie oczywiste, że gdybym była studentką medycyny wiedziałabym na czym polega praca ortopedy i nie pytałabym o to.
Po trzecie kolezanka coś tam jednak o medycynie wie bo jej rodzice są lekarzami a ona sama studiuje stomatologie i miała praktyki między innymi na ortopedii.
Awatar użytkownika
Sephora
Posty: 403
Rejestracja: 13 lut 2009, o 17:26

Re: specjalizacje

Post autor: Sephora »

może już daruj sobie, opowieści o odrąbywaniu kończyn siekierą.swoją drogą co to za lekarze i przyszła pani stomatolog która takie brednie opowiada. BTW stoma raczej nie ma praktyk na ortopedii
Svietlana
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2011, o 20:57

Re: specjalizacje

Post autor: Svietlana »

Z tego co pamiętam to ma praktyki pielęgniarskie w szpitalu, w tym między innymi na otopedii. Nie mówiła konkretnie o odrąbywaniu kończyn siekierą tylko że na ortopedii jest jak w rzeźni i czasem w ruch idą siekiery. No to jesli ida w ruch to chyba nie do operacjii łąkotki. Ale w sumie nieważne, nie o to chodziło w moim pytaniu!.
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: specjalizacje

Post autor: Padre Morf »

Nie rozumiem co jest dziwnego w tym że podoba mi sie (albo wydaje mi sie że mi sie podoba, żeby nie było) ortopedia.
niektórzy chcą być lotnikami, astronautami, być jak Kubica i tak dalej.