Mat-fiz i medycyna...

Wątki i posty o tematyce przyrodniczej, niepasujące do pozostałych kategorii wyodrębnionych na forum przyrodniczym
kondziu16
Posty: 5
Rejestracja: 11 lis 2010, o 17:22

Mat-fiz i medycyna...

Post autor: kondziu16 »

Wiatam
Mam pewne pytanie odnoszące się do zagadnienia zawartego w temacie.
Mianowicie jestem w I klasie LO na profilu matematyczno-fizycznym, jednak coraz bardziej zaczyna mnie interesować medycyna.
Myślę że mają na to wpływ moi rodzice, którzy są lekarzami rodzinnymi. Bardzo podoba mi się matematyka, fizyka oraz biologia, lecz nie lubię chemii. Z matematyki i fizyki jestem w miare dobrym uczniem, z biologii również. Chodzę do najlepszego liceum pod względem matematyki i fizyki i się zastanawiam, czy dam rade w II klasie nadrobić biologię i chemię, gdy mam bardzo duży zapał do nauki oraz na 80% chciałbym iść na lekarza ( jeśli tak, to najbardziej chciałbym zostać kardiochirurhiem ). Matematyka i Fizyka są to moje ulubione przedmioty, jednak moim wymarzonym zawodem jest kardiochirurg ( chociaż inne specjalizacje też zaakceptuje).

Czekam na odpowiedź i wasze opinie!
Awatar użytkownika
Mihhu
Posty: 1876
Rejestracja: 29 cze 2010, o 20:05

Re: Mat-fiz i medycyna...

Post autor: Mihhu »

Możesz dostać się na medycynę bez chemii. Np do Bydgoszczy, Lublina albo Białegostoku. Wtedy liczy Ci się matura z biologii i matura z fizy rozszerzonej.
Dasz radę nadrobić.
Jest jeszcze opcja zmiany profilu na biochem.
Awatar użytkownika
Collo
Posty: 1761
Rejestracja: 26 gru 2009, o 08:33

Re: Mat-fiz i medycyna...

Post autor: Collo »

Możesz też zdawać:

Biologię, Fizykę i Matmę R

Wtedy nawet jak zawalisz biologię, a matmę i fizę napiszesz rewelacyjnie możesz spokojnie dostać się Olsztyna
zimnazośka
Posty: 127
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 22:10

Re: Mat-fiz i medycyna...

Post autor: zimnazośka »