Książki i skrypty w Poznaniu

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
rigor mortis
Posty: 177
Rejestracja: 7 maja 2007, o 20:56

Re: Książki i skrypty w Poznaniu

Post autor: rigor mortis »

U Żyda, to znaczy w sklepie medicalbooks.pl na rogu Grunwaldzkiej i Szylinga, koło przystanku tramwajowego na Matejki. Oprócz anglojęzycznych książek medycznych jest tam bardzo dużo kserówek do kupienia.
studentkaII
Posty: 2
Rejestracja: 24 maja 2010, o 10:11

Re: Książki i skrypty w Poznaniu

Post autor: studentkaII »

Witam wszystkich!
Mam do Was nietypowa prośbę jestem studentką Promocji zdrowia i pisze prace magisterska na temat chorób cywilizacyjnych i tak sobie pomyślałam, ze kto jak kto ale wy na pewno podpowiecie mi jakąś fachową literaturę. Bardzo potrzebuje jakis tytułów książek z jakimi mieliscie do czynienia z zakresu chorób cywilizac. i ogólnie rzecz biorąc oddziaływania czynników współczesnego srodowiska na organizm człowieka. Bardzo prosze o pomoc i z góry bardzo dziękuje!
mczarny92
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2011, o 19:40

Re: Książki i skrypty w Poznaniu

Post autor: mczarny92 »

Mis pisze:Cześć!
Chciałbym sie dowiedzieć jakie książki oraz skrypty należy mieć wybierając sie na AM w Poznaniu.Głównie chodzi mi o anatomię i histologię. Jaki jest najlepszy atlas z anatomii i książka do histologii?
Czasu jest coraz mniej więc chciałbym już rozglądnąć się za nimi.
Czy ktoś obeznany mógłby mi udzielić rzetelnych informacji?Bedę bardzo wdzięczny
Chciałbym ponowić w/w prośbę, ponieważ przez te 2 latka mogło ulec zmianie kilka spraw. Tak więc co powinienem kupić? Które książki warto mieć na własność"? Tak aby pojechać do Poznania z czystym sumieniem. A może zaczekać z ewentualnymi zakupami do października?
Z góry dziękuję za pomoc
jankes_medyk
Posty: 213
Rejestracja: 11 wrz 2008, o 23:04

Re: Książki i skrypty w Poznaniu

Post autor: jankes_medyk »