Przenosiny do Gdańska

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Serethorn
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2012, o 15:51

Przenosiny do Gdańska

Post autor: Serethorn »

Witam

Jestem studentem 1roku lekarskiego na Białostockim UM, studia stacjonarne. Ostatnio naszła mnie myśl żeby zmienić miejsce studiowania na Gdańsk. Niestety na tym forum nie mogę się dokopać do ważnych informacji, więc proszę tutaj osoby ogarnięte w temacie o parę odpowiedzi
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa przenosin. Czy muszę brać udział w ponownej rekrutacji studentów na 1 rok, czy trzeba napisać podanie do dziekanatu ? Niech ktoś miły i pomocny opisze cała sprawę w kilku zdaniach
aguante
Posty: 2
Rejestracja: 14 sie 2009, o 15:25

Re: Przenosiny do Gdańska

Post autor: aguante »

Po pierwsze to co trzeba zrobić to uzbroić się w cierpliwość. Na UMB studiowałam dwa lata, i przenosiłam się w tym roku, obecnie jestem na trzecim na Gumedzie, wszytsko rzeczywiście zaczyna się od rekrutacji i konieczności dostania się na pierwszy rok, potem składasz podanie prosząc nie tylko o przeniesienie co jakby dodatkowo o zmianę statusu studenta z pierwszego na studenta drugiego roku, uzasadnienia jako takie i dobre argumenty, generalnie nie mają większego znaczenia, w tym roku przyjeli chyba wszytskich, którzy próbowali się przenieść, bez względu na wcześniejsze wyniki etc.
Mogę dodatkowych informacji udzielić Ci na priv, nie będę tu zbytnio się rozpisywać. Duża część wakacji na papierkowym załatwianiu i różnice programowe, których nie jest mało. Dodam, że za każdą się płaci.
Z cierpliwością nie żartowałam, zaczęłam przenosić się w połowie lipca, oficjalną zgodę miałam w rękach w ostatnim tygodniu listopada.
Jak coś to pytaj,
ps. Gdańsk jest spoko D
Lobo
Posty: 90
Rejestracja: 2 cze 2010, o 10:25

Re: Przenosiny do Gdańska

Post autor: Lobo »