Poprawa matury

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
zimnazośka
Posty: 127
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 22:10

Re: poprawa matury

Post autor: zimnazośka »

Karolajn18, dokładnie na tą biologie niepotrzebna mi była opanowana botanika, ekologia, genetyka czy ewolucjonizm i wszelkie inne działy. Wystarcza wiedza ogólna. Ale trzeba mieć dobrze myślący umysł A przy tym przeszkadza ta presja. Myślę, że jak już sie studiuje, to się piszę tak o - będzie to będzie, nie to nie. (No pod warunkiem, że nawet chce sięzostać na tym kierunku). Choć samo pisanie matury z chemii już mnie wiele nauczyło. Po 11 wiedziałam jak sobie wygospodarować czas - na 12 system działał bez zarzutu wystarczy tylko wyeliminować parę innych błędów i śmignąć porządnie za rok.

I yyy nie studiuję Posiedziałam sobie rok w domu, bo na lek wpadłam za późno, więc pierwszą porażkę uzasadniłam tym, że zwyczajnie nie zdążyłam. Do tej zrobiłam praktycznie wszystko co mogłam. A tu znowu. Także czas na spróbowanie studiowania w tej sytuacji marzy mi się farmacja Właściwie tak się do niej w parę miesięcy zdążyłam przekonać, że mogłabym nawet zostać jeśli się tylko załapię we wrześniu.
Ostatnio zmieniony 24 maja 2012, o 21:25 przez zimnazośka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Karolajn18
Posty: 616
Rejestracja: 24 sty 2010, o 20:08

Re: poprawa matury

Post autor: Karolajn18 »

mis koala, uff, to dobrze tez nad tym myslalam czy sie da mam tylko nadzieje, ze nagle nie zrobia w szczecinie fiz podst!
Awatar użytkownika
Karolajn18
Posty: 616
Rejestracja: 24 sty 2010, o 20:08

Re: poprawa matury

Post autor: Karolajn18 »

zimnazośka, niekoniecznie, ja studiowalam, a do tej matury podeszlam z wiekszym stresem niz rok temu, bo za pierwszym razem jeszcze moze sie nie udac, ale za drugim to juz tragedia /
zimnazośka
Posty: 127
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 22:10

Re: poprawa matury

Post autor: zimnazośka »