Logopedia ogólna i kliniczna

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Kora
Posty: 5
Rejestracja: 19 lip 2012, o 15:42

Logopedia ogólna i kliniczna

Post autor: Kora »

Hej, czy zagląda tu ktoś, kto studiuję logopedię (chodzi mi studentów II roku)? Mam wiele wątpliwości i chciałabym zapytać o kilka rzeczy. Na podstawie tego, co udało mi się znaleźć w sieci, wydaje mi się, że pieczę nad tym kierunkiem sprawuje UW (mimo że jest prowadzony przez obie uczelnie wspólnie). Większość informacji dotyczących logopedii znajduje się na stronie Instytutu Polonistyki Stosowanej UW (plan zajęć, program studiów), natomiast na stronie I WL są tylko ogólne rzeczy, a brakuje właśnie tych najważniejszych dla studenta, czyli planu zajęć( chodzi mi o ten z zeszłego roku), programu studiów itp. Także większość zajęć odbywa się na kampusie głównym UW (przynajmniej jeśli chodzi o I semestr I roku). Jak więc w rzeczywistości wygląda wspólne prowadzenie tego kierunku i współpraca między uczelniami? Jakie są wasze refleksje i wrażenia, jeśli chodzi o studiowanie logopedii? Mam nadzieję, że jakaś dusza się odezwie:), bo oprócz tego, że to bardzo młody kierunek, to jeszcze grono przyszłych logopedów dość wąskie (50 albo 60 osób z dwóch uczelni - WUM + UW).
Kasia19
Posty: 15
Rejestracja: 29 maja 2012, o 09:49

Re: Logopedia ogólna i kliniczna

Post autor: Kasia19 »

Też chciałabym się dowiedzieć coś o tym kierunku, bo dostałam się na I rok i mam jeszcze pytanie jak jest z wf-em na tej uczelni? Trzeba się gdzieś rejestrować, żeby chodzić na wybrane zajęcia czy co?
Epinefryna

Re: Logopedia ogólna i kliniczna

Post autor: Epinefryna »