Zamiast korepetycji

Oferty korepetycji, korków z każdego przedmiotu. Kursy maturalne, kursy przygotowujące do matury, kursy przygotowawcze na medycynę, farmację, stomatologię
Regulamin forum
Zapraszamy wszystkich do przeglądania ofert korepetycji, z każdego przedmiotu, na stronie: http://www.korepetycje.biolog.pl"
przemyslawkoziel

Zamiast korepetycji

Post autor: przemyslawkoziel » 14 mar 2012, o 12:37

Przygotowałem zestaw materiałów przygotowujących do matury z biologii.
Są to zadania maturalne, które pojawiły się na maturze majowej lub próbnej (żadne nie pochodzi z jakiegokolwiek zbioru zadań)
Do zadań dołączone są odpowiedzi, komentarze oraz wiadomości do zapamiętania

Informacje do zapamiętania podane są generalnie w sposób fiszkowy:
jedna strona=jedna informacja

Większość uczniów (jestem nauczycielem i korepetytorem) ma problem "czy to będzie na maturze?"
Dzięki tym zadaniom, poukładanym w działy tematyczne można samemu się zorientować.
A przede wszystkim poćwiczyć - bo dobra matura to nie tylko wiedza, ale i wprawa w rozwiązywaniu zadań.
Jeden temat (około 20 zadań) kosztuje ok. 25 zł, czyli tyle, co godzina korepetycji u studenta.

Przygotowałem jak na razie 5 tematów oraz lekcję próbną.
Lekcja próbna jest darmowa i zawiera po 1 zadaniu z przygotowanych tematów.

Jeśli ktoś ma chwilę czasu to zachęcam do przetestowania lekcji próbnej. Trzeba najpierw się zarejestrować w portalu (oczywiście bezpłatnie) i kupić (za 0zł) szkolenie "Demo: Biologia - zadania maturalne".
Może akurat się spodoba? I proszę o komentarz, bo nie wiem czy taka forma pracy uczniom odpowiada (a więc czy warto robić kolejne działy).

A jeśli ktoś wykupi szkolenie z jakiegoś tematu, to ciekawi mnie ile czasu potrzeba na przeanalizowanie go.

Awatar użytkownika
Lektom

Re: Zamiast korepetycji

Post autor: Lektom » 14 mar 2012, o 12:57

trochę nie mogę znaleźć tej biologii. widzę tylko DEMO z matematyki. :o

lith

Post autor: lith » 14 mar 2012, o 23:42