Kontrowersyjna teoria Junga

Problemy medyczne, obejmujące wiedzę o zdrowiu i chorobach człowieka, o sposobach zapobiegania chorobom oraz ich leczeniu
andrzej357
Posty: 46
Rejestracja: 26 cze 2011, o 16:54

Kontrowersyjna teoria Junga

Post autor: andrzej357 »

Witam,
Jestem studentem medycyny i na wykładzie z psychologii usłyszałem bardzo ciekawą teorie i przypadek medyczny,nagrałem specjalnie filmik na youtube z nadzieją że ktoś to zobaczy i mi pomoże:

ale prawdopodobieństwo że jakiś biolog czy psycholog na to trafi przypadkiem jest bardzo małe.
Oczywiściej łatwiej by mi było gdyby profesor powiedział mi o tym coś więcej ,ale ja mam dziwnego profesora.
Tak, czy inaczej każdego co coś o tym słyszał albo wie gdzie to jest w internecie(bo ja nie moge tego znależc)prosiłbym o informacje.
deVries
Posty: 672
Rejestracja: 15 kwie 2012, o 20:49

Re: Najbardziej kontrowersyjna teoria Junga-proszę o pomoc

Post autor: deVries »

Pierdu pierdu, psycholodzy to szarlatani, a psychologia to ułomne dziecko biologii i filozofii. I do filozofii bym na Twoim miejscy zajrzał, jeśli Cię takie sprawy interesują, bo racjonalizm genetyczny (natywizm) już się u Platona pojawił, także nic nowego.

Co do przypadku - myślę, że jako student medycyny, w czasach opierania wszystkiego na dowodach, powinieneś być bardziej wyczulony na takie przypadki i podchodzić do tego krytycznie.
AnnaWP
Posty: 3453
Rejestracja: 24 wrz 2010, o 12:58

Re: Najbardziej kontrowersyjna teoria Junga-proszę o pomoc

Post autor: AnnaWP »

Pierdu pierdu - spodobało mi się.

Jak miały by się w takim razie rozwijać dzikie dzieci"?
chaosik
Posty: 87
Rejestracja: 5 wrz 2012, o 12:48

Re: Najbardziej kontrowersyjna teoria Junga-proszę o pomoc

Post autor: chaosik »