Przepisanie ocen tylko z 1 semestru

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
giroud
Posty: 5
Rejestracja: 4 paź 2013, o 18:20

Przepisanie ocen tylko z 1 semestru

Post autor: giroud »

Siema. Mam pytanie, jestem zielony w tym temacie wi?c nie bluzgajcie je?li pytam o co? b?ahego.

Studiowa?em na CM rok temu i zaliczy?em 1 semestr a 2 sobie odpu?ci?em ?eby poprawi? maturk? i dosta? si? na lek i si? uda?o a z wcze?niejszego kierunku mnie skre?lili po 2 semestrze czyli nie dawno jeszcze nawet list nie przyszed? . I teraz mam pytanie czy mog? sobie przepisa? informatyk?(5), szkolenie biblioteczne i szkolenie bhp? Wiem ?e to trzeba pisa? jaki? wniosek. Wyja?ni mi to kto

Za ka?d? odp. dzi?ki
karchola
Posty: 369
Rejestracja: 22 lut 2009, o 14:11

Re: Przepisanie ocen tylko z 1 semestru

Post autor: karchola »

Informatyka cz?sto trwa rok i wtedy nie przepisuj? dodatkowo coraz czciej ma ró?ne nazwy i wtedy równie? nie ma opcji przepisania. Szkolenia biblioteczne raczej dotycz? konkretnej biblioteki. BHP jest wydawane na okres studiów czyli jezeli z zmieniasz 5letnie na 6 letnie to brakuje Ci roku Przynajmniej ja si? o takie rzeczy dowiadywalam na innej uczelni to powiedzieli, mi ?e lepiej zrobi? to jeszcze raz bo szkoda zachodu z papierologi?
giroud
Posty: 5
Rejestracja: 4 paź 2013, o 18:20

Re: Przepisanie ocen tylko z 1 semestru

Post autor: giroud »

Ok. Dzieki bhp i biblio to w sumie robi si? przy piwie. Ale ta infa to szkoda czasu na siedzenie przy wordzie i exelu troche.
Awatar użytkownika
czornydanio90
Posty: 950
Rejestracja: 25 cze 2009, o 19:04

Re: Przepisanie ocen tylko z 1 semestru

Post autor: czornydanio90 »

giroud, inf? na leku przepisujesz bez problemu

Musisz i do dr ?ó?towskiego i on si? tym zajmuje. Mi si? bez problemu uda?o przepisa? Inf? z Biotechnologii na krakowskim UR (mia?em tam 4,5)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi