Indywidualne przygotowania do rozszerzonej chemii na maturze

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
Votee
Posty: 11
Rejestracja: 26 gru 2012, o 21:40

Indywidualne przygotowania do rozszerzonej chemii na maturze

Post autor: Votee »

Jestem w II klasie technikum wet. i planuję iść na studia weterynaryjne. Dlatego zamierzam na maturze zdawać biologię i chemię. W szkole realizuję tylko biologię. Chemię zacznę od III klasy indywidualnie, na korepetycjach. Nie ukrywam, że do chemii talentu nie mam, być może przez zaniedbania w gimnazjum. I tu pojawia się moje pytanie. Czy waszym zdaniem w 2 lata uda mi się przygotować do matury z chemii skoro teraz nie umiem prawie nic w porównaniu do wymagań maturalnych? Ile wam zajęły przygotowania do matury na wete? Jak często powinnam chodzić na te korki, żeby ogarnąć cały zakres?
Awatar użytkownika
angepisst
Posty: 29
Rejestracja: 10 paź 2011, o 15:23

Re: Indywidualne przygotowania do rozszerzonej chemii na mat

Post autor: angepisst »

dlaczego zaczniesz od 3 klasy? nie marnuj czasu, tylko bierz się do roboty! czy chemia jest do ogarnięcia w 2 lata? oczywiście, że tak ale nikt Ci jej nie wbije łopatą do głowy, najważniejsza jest motywacja i upór w dążeniu do celu - co wiąże się z rozwiązywaniem miliona zadań, którymi będziesz rzygać ale coś za coś. z góry polecam zbiory zadań mistrza Witowskiego, mimo że jest trochę błędów to zadania są typowo maturalne i bardzo pomagają w przygotowaniach.

mi przygotowania do matury z biologii i chemii zajęły 2 lata. w pierwszej klasie liceum jeszcze nawet nie myślałam o wecie do roboty wzięłam się od drugiej klasy i matura poszła całkiem nieźle, bez problemu dostałam się do Wrocławia.