Studia Medyczne - wiek.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Ramiro
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2014, o 17:25

Studia Medyczne - wiek.

Post autor: Ramiro »

Witam!

W związku z zbliżającą się matura chciałbym zadać jedno skromne pytanie, ale może najpierw przedstawię swoją historię. Tak więc skończyłem technikum informatyczne, mam zawód, obecnie studiuję Informatykę dobrze mi idzie zawsze się przykładałem do tego co robiłem. Ale czuję że to nie jest to co chciałbym w życiu robić. , że to jednak jest czymś dodatkowym. Zawsze jednak chciałem studiować medycynę - było to dla mnie jakby marzeniem (być lekarzem, lekarzem stomatologiem) - nieosiągalne. Ale mówię sobie Jak nie spróbuję to będę później żałował". Ale jak myślicie? Teraz mam 20 lat. Jak poprawię maturę w tym roku to dostane się na medycynę/stomatologię mając lat 21. Potem 6/5 lat studiów, staż. A jak nie poprawię matury (nawet nie zakładam takiej opcji) to dostanę się mając lat 22. I teraz pytanie. Jak myślicie? Nie będę po prostu za stary aby iść na medycynę? Jak to jest w Waszym wypadku? Czy jest mało osób ze starszych roczników

PS. Jestem ze Szczecina i z tymże miastem chciałbym związać swoją przyszłość. Pozdrawiam wszystkim i wielkie dzięki za odp. To dla mnie ważne.

PS2. Pierwszy post na forum. Mam nadzieję że nie ostatni.
Piotrr
Posty: 1333
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:11

Re: Studia Medyczne - wiek.

Post autor: Piotrr »

ja mam 23 i jestem na pierwszym roku. who cares.? próbuj jeśli miałbyś później sobie w brodę pluć!
W końcu lekarz
Sofia
Posty: 585
Rejestracja: 3 sty 2012, o 15:11

Re: Studia Medyczne - wiek.

Post autor: Sofia »

Ja mam w grupie dość sporo osób które są starsze od Ciebie i jakoś nikt z tym nie ma problemu, właściwie to sama nie zauważyłabym że są starsi gdyby się nie odezwali sami

Także jak chcesz to nie widzę najmniejszego problemu
Ramiro
Posty: 4