ksiażki i rozpoczecie

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
aspiring17
Posty: 176
Rejestracja: 11 lis 2010, o 13:42

ksiażki i rozpoczecie

Post autor: aspiring17 »

jestem zielony i nic nie wiem o studiach a wiec pytam: jak to jest z materaialami, jakism ksiazkami na studiach? czy na stronie um poznan beda zamieszczone jakies materialy? nie moge na tej stronie znalezc nic odnosnie rozpoczecia czyli daty, miejsc itd. czy ktos cokolwiek wie?
pozdrowienia od zielonego studenta
aligator99
Posty: 38
Rejestracja: 30 lis 2012, o 20:13

Re: ksiażki i rozpoczecie

Post autor: aligator99 »

Witam

Oj ja też sie przyłączę do pytania.Ja również jestem zielony/a w szczególności przyłączam się do pytania o targi studenckie podczas których można kupić podręczniki od doświadczonych kolegów koleżanek .

Proszę Was podzieldzcie się wiedzą z nami .Przyszłymi studentami
Awatar użytkownika
mimbla00
Posty: 135
Rejestracja: 12 lut 2013, o 11:17

Re: ksiażki i rozpoczecie

Post autor: mimbla00 »