Co wybrać?

Problemy zoologii w tym anatomii, fizjologii, morfologii, embriologii, cytologii, również zwierząt domowych
zwieRz
Posty: 5
Rejestracja: 31 paź 2014, o 18:22

Co wybrać?

Post autor: zwieRz »

Hej. Mam niewielki problem. Chcę kupić sobie zwierzaka. Mam niewielkie mieszkanie , dlatego nie bardzo mogę pozwolić sobie na psa. Nie byłoby to dobre rozwiazanie również dla psa. W sumie nie wiem również czy miałbym chęć codziennie rano wychodzić z nim na dwór. Zastanawiam się czy nie kupić mniejszego zwierzątka. Nie znam się na tym i nie bardzo wiem jakie zwierzęta mają wymagania. Nie bardzo wiem jakie wyposażenie jest potrzebne. Wiem, że nawet jeśli kupowałbym rybki musiałbym kupić do tego cały osprzęt. Nigdy nie miałem zwierzaka i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. W każdym sklepie zoologicznym proponują mi różne zwierzaki, mówią, że są bezproblemowe. Ale nikt nie udzieli mi informacji szczegółowych co do hodowli. Czy wy macie w tej kwestii jakieś doswiadczenia. Nie chcę eksperymentować na zwierzakach. Nie chciałbym także stresować się, iż nie umiem o niego dbać. Które zwierzęta są łatwe w utrzymaniu. Jest mi potrzebne zwierzątko, by życie nie było takie nudne. Bardzo często w takiej chwili ludzie wybierają kota, zastanawiam się czy warto? Nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Proszę, pomóżcie mi.
zwieRz
Posty: 5
Rejestracja: 31 paź 2014, o 18:22

Re: Co wybrać?

Post autor: zwieRz »

Od wczoraj jestem właścicielem tego kota.
Szkoda, że nikt nie odpisał w temacie ale myślę, że dobrze wybrałem?
Awatar użytkownika
Reptilia
Posty: 685
Rejestracja: 4 lis 2013, o 20:57

Re: Co wybrać?

Post autor: Reptilia »

zwieRz pisze:Od wczoraj jestem właścicielem tego kota.
Bez urazy, ale Twoje pytanie o wybieranie zwierząt brzmi troche dziwnie. To tak jakbyś szedł do sklepu zeby wybrac sobie pluszaka, a tak nie jest