Z czym połączyć analitykę medyczną?

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
BodyOfProof
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2015, o 18:35

Z czym połączyć analitykę medyczną?

Post autor: BodyOfProof »

Witam serdecznie,

jestem studentką II roku analityki medycznej na CM w Bydgoszczy.
Nie będzie dla Was zaskoczeniem, że pretenduję do miana Studentki kierunku lekarskiego i do tego też zmierzam.
Przyjęłam jednak strategię, że jeśli w tym roku się nie uda to chcę się zdecydować na dobranie sobie do analityki drugiego kierunku.

Szukam rady. Co wybrać?
Jaki dodatkowy tytuł jest w stanie podnieść realnie moje kwalifikacje?
Co sądzicie o elektroradiologii?
Co sądzicie o zrobieniu studium? Oferta nie jest zła, przynajmniej w teorii: technik farmacji, higienistka stomatologiczna lub asystentka stomatologiczna.
Dziękuję z góry za pomoc, radę, wyrażenie swojego zdania.

Ana
deVries
Posty: 672
Rejestracja: 15 kwie 2012, o 20:49

Re: Z czym połączyć analitykę medyczną?

Post autor: deVries »

Najłatwiej będzie Ci robić dodatkowo farmację - jest na tym samym wydziale, część przedmiotów z pierwszych lat Ci przepiszą. W studium farmaceutyczne się nie pchaj, jak dla mnie to krok w tył, trzeba zrobić upierdliwy dwuletni staż, na który ciężko znaleźć miejsce. Poza tym widzisz, jaki cyrk teraz zrobili technikom - ktoś wymyślił, że mogliby nie mieć uprawnień do sprzedawania leków bez recepty w aptece. Dla mnie do analityki ładnie pasuje biotechnologia, możesz potem iść w stronę diagnostyki molekularnej - będziesz miała wiedzę medyczną i pogłębioną z zakresu biol-mol. Elektroradiologia ma się nijak do analityki i vice versa, więc jedynie powiększyłoby to liczbę potencjalnych miejsc pracy, ale podniesieniem kwalifikacji bym tego nie nazwał. Możesz się też zastanowić nad jakąś fizyką medyczną/inżynierią biomedyczną i iść w stronę sprzętu do diagnostyki lab.
BodyOfProof
Posty: 3