Zootechnika jednocześnie z innym kierunkiem?

Gdzie można studiować zootechnikę, jakie są zasady rekrutacji na studia, jak ciężkie są studia, czy znajdę ciekawą i dobrze płatną pracę po zootechnice? Na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi na forum.
trwaleoszalala
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2015, o 23:31

Zootechnika jednocześnie z innym kierunkiem?

Post autor: trwaleoszalala »

Cześć. Studiuję już sobie od roku zootechnikę i jestem bardzo zadowolona z kierunku, zafascynowana przedmiotami, udaje mi się też jechać na całkiem nienajgorszych ocenach.
Problem pojawia się, gdy uświadamiam sobie, że moje zeszłoroczne marzenie to była weterynaria i dzięki tegorocznym poprawom matur mogę to marzenie spełnić, jednak.

nie chcę rezygnować z zootechniki.
Chcę ukończyć przedmioty które są w programie, uzyskać tytuł inżyniera za 2,5 roku.

Co o tym myślicie, czy możliwe jest studiowanie zootechniki i weterynarii jednocześnie?
Zależy to tylko od mojego zacięcia z materiałem, czy też od ugadania z prowadzącymi?
Cytrulina
Posty: 136
Rejestracja: 13 lut 2009, o 12:16

Re: Zootechnika jednocześnie z innym kierunkiem?

Post autor: Cytrulina »

Zależy od ugadania z prowadzącymi. Istnieje szansa, że niektóre przedmioty np by Ci przepisali. Ale weterynaria to bardzo zajmujący kierunek, dużo przedmiotów i zajęć, nie wiem czy byś znalazła czas jeszcze na drugi kierunek, nawet aż tak bardzo nie absorbujący jakim jest zootechnika.
GustavoWoltmann
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2016, o 19:43

Re: Zootechnika jednocześnie z innym kierunkiem?

Post autor: GustavoWoltmann »

Hej nazywam się Gustavo Woltmann i jestem tu nowy, ale nie chciałem zakładać nowego tematu więc podkleję się tutaj. Wiem, że to będzie wymagało wiele wysiłku i kombinacji, ale myślicie, że warto spróbować pociągnąć oba kierunki? Czy lepiej zrezygnować z zootechniki i skupic sie tylko na weterynarii?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online