Stomatologia czy Weterynaria

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
nfs147
Posty: 1
Rejestracja: 21 sie 2015, o 15:12

Stomatologia czy Weterynaria

Post autor: nfs147 »

Cześć, jestem studentem I roku ( wprawdzie już idę na II ) Weterynari na SGGW. Problem w tym że nie do końca te studia mi odpowiadają. Nie chodzi o to że brzydzi mnie krojenie zwierząt itp, ale czuje że po tych studiach nie znajdę zawodu dla siebie.
W planach mam poprawę matury, aby dostać się na kierunek lekarsko-dentystyczny ( rok temu brakowało mi 1-2pkt aby się dostać). I tu pytanie do was odnośnie stomatologii:
1) czy studia są cięższe od weterynarii
2) Jak mniej więcej wyglądają zającia na stomatologii
3) I jak ogólnie podoba wam się studiowanie stomy
Awatar użytkownika
Elsa
Posty: 73
Rejestracja: 24 lip 2015, o 02:00

Re: Stomatologia czy Weterynaria

Post autor: Elsa »

Każde studia są na swój sposób ciężkie. To zależy od Ciebie jak podejdziesz do obowiązków jakie spoczną na Twych rękach . Myślę, że po weterynarii znajdziesz pracę tak samo jak po stomie. Jednak pytasz, więc postaram Ci się odpowiedzieć.
Stomatologia to bardzo specyficzny kierunek i trochę się dzieje. Trudnością jest napewno to, że jest bardzo mało czasu na przyswojenie sporej ilości materiału. Nie wiem, czemu wszyscy porównują ten kierunek do medycyny, co prawdą niektóre przedmioty się powtarzają, poza tym nie widzę nic podobnego.