wynajem pokoju/mieszkania

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
aquatone
Posty: 1
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 16:49

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: aquatone »

Hej! Jestem studentką 1 roku woj-leku (cywil.) spokojna, bezkonfliktowa, niepaląca, dbam o porządek, poprzednia współlokatorka nie narzekała
Jeśli jesteście dziewczyny zainteresowane to śmiało.
marek21777
Posty: 1
Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:18

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: marek21777 »

Witam
mam do zaoferowania 40 metrowe 2 pokojowe mieszkanie na Radiostacji - rzut beretem do CKD. Jeden pokój 1-osobowy, drugi pokój 2 osobowy. Pokoje nieprzechodnie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
strateg37
Posty: 25
Rejestracja: 27 cze 2014, o 22:33

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: strateg37 »

Pilnie poszukuję lokatora do pokoju dwuosobowego. Mieszkanie przy skrzyżowaniu ulic Więckowskiego i Żeligowskiego, więc praktycznie tuż przy placu Hallera, gdzie mają być biologia i angielski. Poza tym blisko linii tramwajowej w kierunku reszty zajęć.
Awatar użytkownika
ColdMartini
Posty: 249
Rejestracja: 13 lip 2013, o 16:08

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: ColdMartini »

Jestem studentem I roku lekarskiego, poszukuję współlokatora/współlokatorki do wynajęcia mieszkania, jeśli jest ktoś chętny to proszę o kontakt na priv.
Kiesz
Posty: 5
Rejestracja: 22 paź 2014, o 10:45

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: Kiesz »

Ja się troszkę niektórym osobą dziwie, przecież jak ktoś chce nająć mieszkanie to wystarczy dać bezpłatne ogłoszenie na jakimś portalu i liczba potencjalnych chętnych będzie 3x większa. Ponadto jeśli zależy Wam na czasie to jeśli delikatnie zejdziecie z ceny to takie atrakcyjne oferty w ciągu godziny znikają. Mniej zachodu, mniej szukania.
Kasia1988
Posty: 1
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 16:07

Re: wynajem pokoju/mieszkania

Post autor: Kasia1988 »