Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
kaka101
Posty: 18
Rejestracja: 20 wrz 2015, o 18:28

Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Post autor: kaka101 »

Hej mógłby mi ktoś opisać jak wygląda I rok na kierunku lekarskim na UM w Lublinie? Chodzi mi np. o to czy na I roku są już jakieś zajęcia w szpitalach, jak tak to czy zostaje się przydzielonym do szpitala czy samemu trzeba sobie łatwić i na jakim oddziale się jest. No i ogólnie jak wyglądał wasz pierwszy wykład no i wszystkie ważne rzeczy jakbyście mi mogli opisać będę wdzięczna :p
Awatar użytkownika
Anthrax
Posty: 253
Rejestracja: 31 paź 2013, o 15:18

Re: Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Post autor: Anthrax »

Nie studiuję w Lublinie, ale kwestia praktyk na innych uczelniach wygląda dość podobnie (jak nie tak samo).

Na 1 roku nie ma zajęć w szpitalu (no może są jakieś czynności pielęgniarskie (iniekcje, pobieranie krwi), ale robi się to na sobie nawzajem).

Praktyki pielęgniarskie masz po 1 roku, sama wybierasz sobie szpital i oddział.
kaka101
Posty: 18
Rejestracja: 20 wrz 2015, o 18:28

Re: Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Post autor: kaka101 »

hmmdzięki za odpowiedź jeszcze interesuje mnie kwestia pierwszego wykładu jak to wyglądało w waszym przypadku ? bardzo się stresowaliście ? :p
Awatar użytkownika
Anthrax
Posty: 253
Rejestracja: 31 paź 2013, o 15:18

Re: Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Post autor: Anthrax »

No u mnie, w Gdańsku pierwszy wykład w roku akademickim był z anatomii (prowadził go rektor uczelni). Niektórzy się stresowali, ale nie ma czego, to tylko wykład
ooo97
Posty: 67
Rejestracja: 25 sty 2016, o 11:13

Re: Kilka pytań odnośnie I roku lekarskiego.

Post autor: ooo97 »