OB - literatura

Forum dla uczniów przygotowujących się do olimpiady biologicznej. Zadania, testy, przykładowe prace badawcze. Wymiana informacji i wiedzy biologicznej.
Royalmilk98
Posty: 27
Rejestracja: 12 wrz 2015, o 13:58

OB - literatura

Post autor: Royalmilk98 »

Z góry powiem co i jak. Obecnie jestem uczniem 2 klasy LO, w tym roku startowałem po raz pierwszy w olimpiadzie. Niestety moja praca badawcza nie zakwalifikowała mnie do kolejnego etapu, więc jestem zmuszony startować po raz kolejny w 3 klasie i tutaj teraz zacznę moje pytanie. Poniżej dołączę listę książek, które udało mi się już przerobić. Polecicie jeszcze jakieś? Zalezy mi nie tylko na tych z czystą teorią, ale także jakieś zbiory testów do powtórek (w końcu to okrągły rok więc szkoda by było zapomnieć czegoś).

- Ville i Camphell (wybrane tematy)
- repetytorium Danowskiego, wszystkie 3 tomy
- seria Bukały
- seria Witowskiego z biologii
- Genetyka krótkie wykłady
- Zarys fizjologii człowieka PZWL
- Anatomia i fizjologia człowieka Michajlik PZWL
- Botanika Szweykowscy, oba tomy
- 3 tomy podręczników z Nowej Ery
- Zbiór zadań testowych. Olimpiada biologiczna BioMedica
- Biologia. Wybór testów Persona, oba tomy
- Tablice biologiczne Adamantan
- Biologia. Jedność i różnorodność (Wybrane tematy)
- atlas anatomii człowieka, konkretnego tytułu nie pamiętam
- repetytorium maturalne Operonu Biologia. 2015"
- testy z OB z lat 1997-2014
- arkusze maturalne z poprzednich lat

z góry zakładam przeczytać wnikliwie Villego i Biologię jedność i różnorodność".
Awatar użytkownika
Smile_Forever
Posty: 1239
Rejestracja: 17 sty 2013, o 18:41

Re: OB - literatura

Post autor: Smile_Forever »