Metabolizm

Problemy medyczne, obejmujące wiedzę o zdrowiu i chorobach człowieka, o sposobach zapobiegania chorobom oraz ich leczeniu
yeast
Posty: 2248
Rejestracja: 5 lip 2007, o 16:36

Re: Metabolizm

Post autor: yeast »

Idz sobie zbadac hormony tarczycy, bo to wyglada nieco dziwnie.
keykey
Posty: 72
Rejestracja: 5 mar 2009, o 09:05

Re: Metabolizm

Post autor: keykey »

Jestem już umówiona do endokrynologa na wizytę kontrolną. Kontrolną, bo takie coś mam od ponad roku jak nie dwóch lat ale tarczycę zawsze miałam w normie. Nie sądzę, by teraz coś uległo zmianie, ale wizyta mi nie zaszkodzi.
crims
Posty: 14
Rejestracja: 15 lis 2008, o 11:29

Re: Metabolizm

Post autor: crims »

ja tam może zabardzo nie znam się na badaniach, ale z doświadczenia wiem jedno (ponieważ prowadziłem juz pare osób pod względem dietetycznym i treningowym) Metabolizm przyspieszają wysiłki aerobowe o dużej intensywności i małym czasie trwania, oraz treningi siłowe,stres. A z pożywienia przedewszstkim białka zwierzęce uzyskiwane z chudego mięsa. I spora czestotliwość posiłĸów w diecie. Naprawde można dojść do 4500-5000 kcal dziennie i czuć się glodnym przy wadze 80kg. Je się posiłek i za pół godziny znów jesteśmy głodni,aż tak da się rozkręcić metabolizm. Jednakże nie rozumiem Pań które ważą np. 50-60kg i chcą schudnąć, jak dla mnie taka waga przy przeciętnym wzroście kobiety jest idealna i w niej kobiety wyglądają dobrze. Chciałbym poruszyć też pewną kwestię i zapytać o zdanie innych forumowiczów. otóż często spotykamy się dietami (w gazetach, poradnikach) które opierają się na b.małej ilości pożywnienia gdzie wiekszość posiłków składa się z warzyw, owoców i zbóż. Czyli mamy białka niepełnowarościowe, rozumiem będziemy mięc spadek wagi poprzez spadek kalorii w diecie ale czy będzie to katabolizm tłuszczowy czy mięśniowy ? Skoro np. kulturyści/fitnesski/sportowcy w swoich dietach przed zawodami biora hmm.żeby nie powiedzieć ogromne ale spore dawki BCAA czyli aminokwasów rozgałęzionych oraz gl