Matura 2017 stara podstawa

Opinie i pomoc w wyborze odpowiedniej literatury przygotowującej do matury podstawowej i rozszerzonej z biologii. Wykaz książek do nauki biologii
Awatar użytkownika
Dziadku93
Posty: 31
Rejestracja: 5 lip 2016, o 12:28

Matura 2017 stara podstawa

Post autor: Dziadku93 »

Witam, jest to mój pierwszy post. Jestem świeżo po maturze (wiem, trochę zbyt późno jak dla niektórych, 93r.) i postanowiłem zdawać biologię poziom podstawowy oraz rozszerzony w 2017 r. oczywiście idąc starą podstawą jak wiadomo. Niestety na moją niekorzyść, jestem kompletnie zielony w tych sprawach, nie wiem od czego zacząć się uczyć, których działów itp., aczkolwiek jestem zbyt bardzo zdeterminowany żeby to zdać . Czy mógłby Mi ktoś pomóc jak to wszystko do kupy zabrać, na jakich działach skupić się w podstawie oraz rozszerzeniu oraz polecić jakieś repetytorium bądź książki, z których mógłbym się solidnie przygotować do tej matury(książki tylko i wyłącznie ukierunkowane pod starą podstawę)? Pomocy
kullfitre
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2016, o 12:58

Re: Matura 2017 stara podstawa

Post autor: kullfitre »

Cześć! Ja też jestem rocznik 93` i piszę maturę z biologii oraz chemii Studiowałem informatyke rok, ale nie mój temat. Później inżynierię materiałową, bylem w najlepszej 3. Ale zachciało mi sie studiować w USA poniewaz tam mam rodzinę, ale jednak tak mi wyszlo w zyciu ze musze czekac na zielona kartę wiec mam 7 lat na skonczenie studiow. Wiec pójde wysoko bo mam czas

Co do pytania: Mysle że stare matury są mniej otwarte oraz mnie jest kombinowania, tak slyszalem że nowa jest przeciwinstwem do tego aczkolwiek nie jakieś ekstrema.
Polecam Witowskiego. Ale ogolnie co sie bedziesz robic to i tak dobrze, bo mysle ze liczy sie czas poswiecony na nauke. Im wiecej tym lepiej
Powodzenia Dziadku
W stanach studiuja ludzie w kazdym wieku i to normalne mam nadzieje ze w Polsce nie wytykaja Palcami? Czy sie myle?
Awatar użytkownika
Dziadku93
Posty: 31