Dietetyka we Wrocławiu po roku nauki biologii?

Porady studentów, dzielimy się informacjami ze studiów przyrodniczych, w szczególności medycznych i pozostałych. Pomoc w wyborze kierunku studiów.
R3new4L
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2018, o 14:05

Dietetyka we Wrocławiu po roku nauki biologii?

Post autor: R3new4L »

Hejka, jestem przyszłym maturzystą, chciałbym dostać się na kierunek Dietetyka na Uniwersytet Medyczny we Wroclawiu. Uczę się biologii od października ubiegłego roku właśnie z zamiarem dostania się na ten kierunek i na tą uczelnie. Zabrałem się do tego dość późno bo miałem problemy z określeniem się co chce robić w życiu. Poświęcam biologii bardzo dużo czasu, maturę próbną zdałem na 40%. Niestety jestem w technikum gdzie nie mam ani biologii ani chemii, widziałem na planie zajęć zajęcia z chemii, i chciałbym się dowiedzieć czy ta cała chemia jest trudna do ogarnięcia? Byłoby miło gdyby ktoś z tego kierunku wypowiedział się na temat ogólnego poziomu i innych spraw związanych z kierunkiem ponieważ znalazłem mało informacji go dotyczących w internecie. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Dietetyka we Wrocławiu po roku nauki biologii?

Post autor: Mårran »

Ja to tak raczej nie znam się, więc się wypowiem", bo sama dietetyki nie studiuję, ale bratowa studiuje w Gdańsku i mówi, że mają tam np. laboratoria. Chemia nie jest na super poziomie, ale jednak rozumieć ją trzeba.
Jeśli nie masz chemii w technikum wcale, to na Twoim miejscu przerobiłabym podstawy (do matury podstawowej, nie wiem, czy takowa jeszcze istnieje) samodzielnie, ewentualnie podpytała jakiegoś studenta np. z korepetycje.net o zadania. W każdym razie coś, żeby znać podstawy i rozumieć obliczenia, bo to w chemii najważniejsze
Pani Buka
R3new4L
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2018, o 14:05

Re: Dietetyka we Wrocławiu po roku nauki biologii?

Post autor: R3new4L »

Dzięki za odpowiedź, może ktoś jeszcze się wypowie?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy