Książki do nauki biotechnologii

Specjalistyczne forum biotechnologiczne. Metody biotechnologiczne: real-time PCR, western-blot, dot-blot, barwienie, chromatografia, dializa. Zakup, stosowanie odczynników: enzymy restrykcyjne, polimerazy DNA, drabinki i markery białkowe, kwasy nukleinowe, primery do sekwencjonowania, pożywki bakteryjne... Aparatura laboratoryjna, badawcza.
Jacopp
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:16

Książki do nauki biotechnologii

Post autor: Jacopp »

Witam,
Jestem uczniem 2 klasy LO. Ostatnio mocno zaciekawil mnie temat biotechnologii. W następstwie wziąłem się za Genomy Browna. Moje pytanie jest takie: jakie znacie najlepsze książki do nauki podstaw biotechnologii, by ją zrozumieć i móc później ukierunkowywac sie na konkretną gałąź? Za co warto brać się na początku?
Pozdrawiam serdecznie
Heltzpelt
Posty: 12
Rejestracja: 27 kwie 2017, o 21:01

Re: Książki do nauki biotechnologii

Post autor: Heltzpelt »

To chyba mocno nielegalny offtop, ale jeszcze 29 listopada byłeś uczniem I klasy LO i tak jakoś mnie to zafrapowało
Jacopp
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:16

Re: Książki do nauki biotechnologii

Post autor: Jacopp »

Jeszcze nielegalniejsza odpowiedź, oczywiście 1 klasa LO, musiałem się machać przy wpisywaniu
Delocker
Posty: 19
Rejestracja: 19 kwie 2015, o 15:14

Re: Książki do nauki biotechnologii

Post autor: Delocker »

"Genomy są taką najbardziej podstawową książką, którą każdy student biotechu powinien ogarniać, więc w sumie fajnie że od niej zacząłeś, ale spróbuj też przerobić najpierw część biochemiczną genetyki z Stryera. Ogólnie polecam Ci jak najszybciej zacząć ogarniać angielski - polskie publikacje są naprawdę przestarzałe, albo kiepskiej jakości (Genomy są w porządku). Biotechnologia jest też tak szeroką dziedziną, że musiałbyś mi napisać co Cię zainteresowało, żeby podrzucić Ci coś.
Cappy
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2014, o 18:51

Re: Książki do nauki biotechnologii

Post autor: Cappy »