Wyższa Szkoła Mazowiecka - Mazowiecka Uczelnia Medyczna

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Solek

Wyższa Szkoła Mazowiecka - Mazowiecka Uczelnia Medyczna

Post autor: Solek »

hej.

kto z Was na farmacje na wyższą szkołę mazowiecką? chce tam isc, moja kuzynka studiuje tam fizjoterapię i mowila, ze mają wysoki poziom, duzo zajęć praktycznych i wypiosażone pracownie.
kassol
Posty: 9
Rejestracja: 8 lip 2017, o 20:53

Re: Wyższa Szkoła Mazowiecka

Post autor: kassol »

ja studiuję pielęgniarstwo na WSM i też bardzo mi się podoba. Jestem na 4 roku i chwalę sobie zajęcia, atmosferę i ludzi, zktorymi studiuję.
cherrylady
Posty: 5
Rejestracja: 26 lip 2017, o 17:40

Re: Wyższa Szkoła Mazowiecka

Post autor: cherrylady »

Pierwsze słyszę, że jest tam farmacja.
Reklama uczelni?
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: Wyższa Szkoła Mazowiecka

Post autor: ryniofit8000 »

bo tam nie ma farmacji
Solek

Re: Wyższa Szkoła Mazowiecka

Post autor: Solek »

słyszałam, że w tym roku mają otworzyć farmację na wsm a chciałam właśnie tam iść, mam dobre opinie o wsm. poczekamy, zobaczymy.
Artur_WSM
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2017, o 16:27

Re: Wyższa Szkoła Mazowiecka

Post autor: Artur_WSM »

Nie polecam wyższej szkoły mazowieckiej. Mówię to z pełną świadomością.
Ja osobiście żałuje, ze tam jestem i zamierzam jak najszybciej zwijać się stamtąd.
Po pierwsze szkoła mieści się w śmierdzącym blaszanym kontenerze z przeciekającym dachem, po drugie szkoła ma długi i nie płaci wykładowcą wynagrodzenia, boje się że lada dzień przestanie istnieć i będę mieć masę kasy w plecy. A poza tym część wykładowców ( nie będę podawać nazwisk) są niekompetentni i zastanawiam się za co ja naprawdę place tyle kasy.