Lekarski - Wrocław/Kraków

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
mainstreamme
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2018, o 13:40

Lekarski - Wrocław/Kraków

Post autor: mainstreamme »

Cześć. Stoję przed wyborem uczelni, w grę wchodzi lekarski w Krakowie, Wrocławiu, ewentualnie jeszcze Katowicach. Nie mogę kierować się odległością od domu bo jest zbliżona, więc marna to wskazówka. Zastanawiam się co brać pod uwagę? Czy miejsce uczelni w rankingu ma w ogóle jakieś znaczenie w praktyce? Czy ten mega zawalony 1 rok w Krakowie da się przeżyć bez szwanku na zdrowiu psychicznym? Macie jakieś info, które mogłoby mi pomóc w podjęciu decyzji? Pozdrawiam i sorki za kolejny post z serii podejmijcie za mnie decyzję
S_aureus
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 15:55

Re: Lekarski - Wrocław/Kraków

Post autor: S_aureus »

Ja studiuję we Wrocławiu. Polecam.
Na pierwszych latach większość zajęć odbywa się na terenie kampusu (ulice: Chałubińskiego, Mikulicza-Radeckiego, Marcinkowskiego). Nie musisz jeździć po całym mieście. Uczelnia stale inwestuje w remonty, modernizacje oraz wyposażenie wszelkich budynków, laboratoriów.
Mamy piękną nowoczesną bibliotekę z dużą klimatyzowaną czytelnią i tzw. pokojami pracy indywidualnej i grupowej. Zbiory biblioteki są obfite, książki wypożycza się na pół roku, z możliwością przedłużenia. W trakcie trwania zajęć (październik - czerwiec) możesz mieć 15 książek, podczas wakacji 10. W budynku biblioteki mamy także sklep z książkami, fartuchami i różnymi gadżetami medycznymi, bar z jedzeniem na wagę, sale wykładowe i seminaryjne oraz szatnię i szafki.