Znaleziono 334 wyniki

autor: BlueVelvet
17 lip 2015, o 15:20
Forum: Studia medyczne
Temat: Do studentów medycyny, którzy poprawiali matury
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 12069

Re: Do studentów medycyny, którzy poprawiali matury

Moi znajomi, którzy poprawiali maturę i się dostali w większości siedzieli rok w domu. Mimo wszystko - matura i studia - to jest inny zakres materiału. Obecność na zajęciach też wykańcza, a na analityce, pielęgniarstwie i pokrewnych kierunkach mają tego dużo. Może lepiej byłoby się zapisać na jakieś...
autor: BlueVelvet
20 wrz 2014, o 13:09
Forum: Oddam, sprzedam, kupię
Temat: Tydzień po tygodniu do matury z biologii - ktoś korzystał?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1012

Re: Tydzień po tygodniu do matury z biologii - ktoś korzysta

Ja miałam zarówno z biologii i z chemii. Mi żaden nie pasował, a z biologii szczególnie. Zadania nie do końca od maturę, dziwne, a niektóre wychodzące poza zakres liceum.
autor: BlueVelvet
10 wrz 2014, o 16:25
Forum: Matura i egzaminy na uczelnie - forum maturzystów i kandydatów na studia
Temat: Kurs do matury 2015 Medicus- warto iść?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 759

Re: Kurs do matury 2015 Medicus- warto iść?

Popieram poprzedniczkę. :) Jeśli chcesz dodatkowej pomocy zainwestuj w korepetycje indywidualne. Sama też się interesowałam tymi kursami, ale wyczytałam, że kserówki dają z książek operonu, zero podejścia, liczy się tylko kasa. Jak przeszukasz to forum pewnie znajdziesz stare wątki na ten temat. :)
autor: BlueVelvet
6 wrz 2014, o 14:26
Forum: Medycyna - kierunek lekarski
Temat: Uroda dziewczyn z LEK-u
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 31870

Re: Uroda dziewczyn z LEK-u

Dokładnie o tym mówiłem;) Ale z własnego doświadczenia wiem, że są jeszcze dziewczyny które pociągają 'prawdziwi' faceci, trzeba się tylko dobrze rozejżeć. Zresztą żeby nie było tak feministycznie, to kobiety też ida w złą stronę. Słitt focie, instagramy, myślą że jak pokażą pół dupy pod kiecka to ...
autor: BlueVelvet
5 wrz 2014, o 21:30
Forum: Medycyna - kierunek lekarski
Temat: Uroda dziewczyn z LEK-u
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 31870

Re: Uroda dziewczyn z LEK-u

Jak dla mnie uroda i orientacja seksualna to dwie niezależne kwestie. A geje są spoko. :) Można z nimi zwyczajnie porozmawiać - beż żadnych podtekstów, nie podrywają cię. :) Relacja czystokumpelska. :)
autor: BlueVelvet
3 wrz 2014, o 17:01
Forum: Pierwszy rok na PAM w Szczecinie
Temat: Niezbędnik studenta I roku
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 13501

Re: Niezbędnik studenta I roku

W sklepie medycznym na Mieszka I jest bardzo miła pani, która pomogła mi wszystko dobrać, podpowiedziała co studenci I roku kupują. Co do czepka są dwie opcje: można wybrać bawełnianą o ile pamiętam białą chusteczkę, a można też wybrać stylowe jednorazowe (w praktyce póki się nie rozerwie) w kolorze...
autor: BlueVelvet
1 wrz 2014, o 19:50
Forum: Medycyna - kierunek lekarski
Temat: Uroda dziewczyn z LEK-u
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 31870

Re: Uroda dziewczyn z LEK-u

Korczaszko, daj spokój, przecież wszyscy sobie jaja tu robią. ;)
autor: BlueVelvet
1 wrz 2014, o 19:16
Forum: Medycyna - kierunek lekarski
Temat: Uroda dziewczyn z LEK-u
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 31870

Re: Uroda dziewczyn z LEK-u

Dobra dziewczyny, trzeba kompletować garderobę na rozpoczęcie! Żeby siary nie było! :D
autor: BlueVelvet
31 sie 2014, o 16:16
Forum: Medycyna - kierunek lekarski
Temat: Uroda dziewczyn z LEK-u
Odpowiedzi: 658
Odsłony: 31870

Re: Uroda dziewczyn z LEK-u

Uroda urodą ale z tego co czytam, to nudziarzami bez poczucia humoru studenci leku nie są :D
autor: BlueVelvet
16 sie 2014, o 22:13
Forum: Matura i egzaminy na uczelnie - forum maturzystów i kandydatów na studia
Temat: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!
Odpowiedzi: 1837
Odsłony: 79484

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

adele pisze:lepiej odpowiedzcie na moje pytanie, a nie pitulitu :D
:D
Jeśli medycyna to Twoje marzenie, to w każdym wieku jej rozpoczęcie ma sens! :) A starszych ludzi, poprawiających po kilka razy jest dużo. :)
autor: BlueVelvet
16 sie 2014, o 22:12
Forum: Matura i egzaminy na uczelnie - forum maturzystów i kandydatów na studia
Temat: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!
Odpowiedzi: 1837
Odsłony: 79484

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Ale nie zawsze Pani Judyto. :) Moi rodzice od zawsze mnie wspierali i pomagali jak tylko mogli. No i wierzyli we mnie. Chociaż nie tworzyli presji, że MUSZĘ za pierwszym razem się dostać na studia. :)
autor: BlueVelvet
16 sie 2014, o 21:39
Forum: Matura i egzaminy na uczelnie - forum maturzystów i kandydatów na studia
Temat: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!
Odpowiedzi: 1837
Odsłony: 79484

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

Może to są proste czynności, ale mimo wszystko wymagające dużo czasu. Sprzątanie dużego domu to syzyfowa praca. A na zakupach mimo, że wg mnie należą do przyjemnych obowiązków również można się nieźle zmęczyć. :D Strasznie mnie wkurza postawa roszczeniowa wobec rodziców. Mamusia upierze, posprząta,...
autor: BlueVelvet
16 sie 2014, o 21:10
Forum: Matura i egzaminy na uczelnie - forum maturzystów i kandydatów na studia
Temat: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!
Odpowiedzi: 1837
Odsłony: 79484

Re: Matura 2015/2016 dla rocznika 94!

W moim przypadku, mimo że rodzice mnie wspierają, to nie rozumieją, że muszę się uczyć. Każa mi posprzątać cały dom, pojechać na zakupy i irytują się, gdy mówię im, że chciałabym się teraz pouczyć... Sprzątanie i chodzenie na zakupy? Serio...? Mam koleżankę w klasie, której rodzice nie pozwalają w ...