SGGW czy UW???

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
agnieszkaaa
Posty: 1
Rejestracja: 6 maja 2007, o 19:40

SGGW czy UW???

Post autor: agnieszkaaa »

Mam prośbę, czy moglibyście mi doradzić, na której z tych dwóch uczelni lepiej studiować. Zastanawiam się nad biotechnologią. Na której z tych dwóch szkół lepiej to studiować?(chodzi o zaplecze naukowe, warunki socjalne dla studentów - stypendia, akademiki i takie sprawy, sylwetka absolwenta) Za każdą opinię z góry dziękuję. Pozdrawiam.
żabka
Posty: 269
Rejestracja: 9 kwie 2006, o 08:34

Re: SGGW czy UW???

Post autor: żabka »

Gdzie lepiej. pojęcie względne. Ja bym wybrała SGGW podobno tam jest biotech bardziejpraktycznie niż na UW
Awatar użytkownika
skarabae
Posty: 493
Rejestracja: 1 gru 2006, o 20:30

Re: SGGW czy UW???

Post autor: skarabae »

i ja takie opinie słyszałam (studiuję biologią na SGGW) Plusem tej uczelni na pewno jest to, że wszystko (akademiki, wydziały) znajduje się na terenie jednego kampusu.
bojmi

Re: SGGW czy UW???

Post autor: bojmi »

Czy cięŻko jest się dostać na biologię na SGGW? Ile jest tak mniej więcej osób na miejsce? I czy dostają się tam sama 90siątki czy przeciętniaki jak ja teŻ? :) Na maturze zdawałam biologię i fizykę. Czy na SGGW dodatkowo policzą mi jakieś punkty za fizykę czy brana jest tylko i wyłącznie biologia?
Awatar użytkownika
skarabae
Posty: 493
Rejestracja: 1 gru 2006, o 20:30

Re: SGGW czy UW???

Post autor: skarabae »

tylko i wyłącznie biologia. Na mój gust nie było ciężko się dostać . Jeżeli dwa lata temu próg był 80 pkt sggw (liczone 0,4*podstawa+0,6*rozszerzenie) to w zeszłym roku tylko 60, w tym roku pewnie pójdzie w górę , ale to naprawdę nie jest tak oblegany kierunek jak biotechnologia czy weterynaria
nie wiem ile było osób na miejsce, ale bez szaleństw
bojmi

Re: SGGW czy UW???

Post autor: bojmi »