Studia medyczne na Słowacji - Koszyce

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
erpatre
Posty: 15
Rejestracja: 4 paź 2011, o 10:29

Studia medyczne na Słowacji - Koszyce

Post autor: erpatre »

Witam,

Jestem obecnie studentem 3 roku kierunku lekarskiego w Koszycach. Zainteresowanym mogę udzielić wszelkich informacji na temat studiowania, wejścia na uczelnię i ogólnie życia tutaj

Jak ktoś ma jakieś pytania, pisać

Pozdrawiam
summer_19
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2011, o 07:51

Re: Studia medyczne na Słowacji - Koszyce

Post autor: summer_19 »

Hej!ja w tym roku nie dostałam się na medycynę i studiuję chemię,ale coraz poważniej zastanawiam się nad studiami medycznymi w Koszycach bądź na Ukrainie.Jak byś mógł powiedzieć czy wysokie są wymagania aby się tam dostać i jak z językiem ?Bo na Ukrainie słyszałam ,że jest się bardzo łatwo dostać
erpatre
Posty: 15
Rejestracja: 4 paź 2011, o 10:29

Re: Studia medyczne na Słowacji - Koszyce

Post autor: erpatre »

Witam,

Z racji, że otrzymuję dużą ilość zapytań dot. studiowania w Koszycach (kierunki lekarski oraz dentystyczny) chciałbym tutaj odpowiedzieć na Wasze FAQ.

1. Uczelnia.

1.1 Rekrutacja

Wszystkie warunki rekrutacji na studia medyczne UPJS są opisane na stronie uczelni.

Zawiera ono informacje o wymaganych dokumentach, terminach egzaminu wstępnego itp.

Czesne jest uzależnione od obranego kierunku. Ceny za poszczególne kierunki wyglądają następująco:

- General Medicine (Ogólno-lekarski) - 8 500 euro na rok
- Dental Medicine (Dentystyczny) - 9 000 euro na rok

Językowym wykładowym jest język angielski, i w nim też przeprowadzane są egzaminy itd. Wraz z ukończeniem studiów otrzymuje się dyplom po angielsku, który jest respektowany na terenie całej Unii Europejskiej - bez problemu można aplikować o pracę np. na UK czy Irlandii i nie tylko.