stypendia naukowe na Wydziale Lekarskim w Olsztynie!!!

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
gość z pomorza
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2014, o 10:50

stypendia naukowe na Wydziale Lekarskim w Olsztynie!!!

Post autor: gość z pomorza »

Mo?e kto? odpowie na moje pytanie
Dlaczego na Uniwersytecie WM w Olsztynie - wydzia? lekarski jedynym kryterium otrzymania stypendium naukowego jest punktacja za wyjazdy na praktyki zagraniczne lub udzia? w Erazmusie (bez wzgl?du na ?redni? w nauce)? Widzia?am przypadki, kiedy najlepsi studenci ze ?redni? 4,9 i udzia?em w konferencjach z w?asnymi artyku?ami nie dostawali nic.
Na szczcie nie jestem studentk? Uniwersytetu WM, .u nas jest normalnie - najlepsi dostaj? stypendia. Ciekawa jestem czyj to jest interes?
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: stypendia naukowe na Wydziale Lekarskim w Olsztynie!!!

Post autor: randomlogin »

go z pomorza pisze:Dlaczego na Uniwersytecie WM w Olsztynie - wydzia? lekarski jedynym kryterium otrzymania stypendium naukowego jest punktacja za wyjazdy na praktyki zagraniczne lub udzia? w Erazmusie (bez wzgl?du na ?redni? w nauce)?
Cos nie doczytalas. Liczy sie i srednia, i osiagniecia, i wyjazdy i inne smieszne rzeczy.
go z pomorza pisze:Widzia?am przypadki, kiedy najlepsi studenci ze ?redni? 4,9 i udzia?em w konferencjach z w?asnymi artyku?ami nie dostawali nic.
Gdzie widzialas? Moze inni po prostu mieli punktow wiecej? U nas tez sama srednia nie wystarczala, to akurat malo dziwne.
go z pomorza pisze:Na szczcie nie jestem studentk? Uniwersytetu WM, .u nas jest normalnie - najlepsi dostaj? stypendia.
Pochwal sie jaka to uczelnia. Zapewne okaze sie, ze regulamin pomocy materialnej jest bardzo zblizony.
ryjex
Posty: 22
Rejestracja: 5 sie 2008, o 13:34

Re: stypendia naukowe na Wydziale Lekarskim w Olsztynie!!!

Post autor: ryjex »