tabletki antykoncepcyjne

dział forum seksuologii poruszający tematy kontroli narodzin oraz płodności. Rozmowy na temat metod i środków służących zapobieganiu ciąży oraz ich skuteczności i wpływu na organizm
Ziutka S³odziutka

tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Ziutka S³odziutka » 11 kwie 2006, o 15:36

co sie stanie jesli mezczyzna polknie kilka tabletek antykocepcyjnych?

bagatha

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: bagatha » 11 kwie 2006, o 15:56

"Produktem przemiany testosteronu jest m.in. Żeński hormon estradiol. Jego wpływ na organizm męŻczyzny widać dopiero po pewnym czasie. Libido wyraźnie spada. Dojść moŻe nawet do ginekomastii. Powiększają się wówczas gruczoły piersiowe, czemu towarzyszy uporczywy ból. Trądzik, uszkodzenie nerek i wątroby, patologiczny przerost mięśnia sercowego, zaburzenia w gospodarce tłuszczowej (znacznie spada ilość dobrego cholesterolu – HDL we krwi), zwiększona agresja... To najpowszechniej znane skutki nieprawidłowego stosowania sterydów.''

Matty86
Posty: 244
Rejestracja: 20 lut 2006, o 19:16
Lokalizacja: Lublin

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Matty86 » 17 kwie 2006, o 01:53

jejku gorsze od opisu apokalipsy :o :roll:
Bagatha czy Ty studjujesz na AM?
ostatnio czytałem na temat skrętu jadra (to dopiero trauma) ciekawy jestem jakie są przyczyny takiego skrętu? :twisted:

Ambasador
Posty: 169
Rejestracja: 4 kwie 2006, o 14:58
Lokalizacja: Pabianice

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Ambasador » 17 kwie 2006, o 10:20

skręt jądra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! na samą mysl mnie skręca całego :| :| :| :roll:

bagatha

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: bagatha » 17 kwie 2006, o 20:33

Matty86 pisze:jejku gorsze od opisu apokalipsy :o :roll:
Bagatha czy Ty studjujesz na AM?
ostatnio czytałem na temat skrętu jadra (to dopiero trauma) ciekawy jestem jakie są przyczyny takiego skrętu? :twisted:
a skad takie mysli ?

Matty86
Posty: 244
Rejestracja: 20 lut 2006, o 19:16
Lokalizacja: Lublin

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Matty86 » 17 kwie 2006, o 21:15

Bagatha, oj no drążysz temat :? niepotrzebnie :D , poprostu czytałem wypowiedz jednego człowieka(niepatrzcie na mnie :D) , który miał podejrzenie skrętu jadra, i pisał, że gdyby to była słuszna diagnoza, to by czekała go amputacja jądra, ponieważ tylko przez 6 godzin od przerecenia istnieje jeszcze mozliwość ponownego" odkręcenia" po 6h juz się nic nie da zrobic poza amputacją i zastanawiam się czy tak jest w rzeczywistości, aby uchronic się przed takimi meczarniami i katuszami, mam podobne odczucia jak Ambasador i na samą myśl o tym skręca mnie całego.
Jako studentce medycyny, z pewnością Bagatho nieobca jest Ci zasada " lepiej zapobiegać niż leczyć" dlatego też pomyslałem sobie że wartobyłoby od kogoś mądrego i wykształconego się czegoś o tej nieprzyjemnej i tragicznej w skutkach dolegliwości dowiedzieć, i dlatego pytam Ciebie :)

bagatha

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: bagatha » 17 kwie 2006, o 21:30

zdziwilam sie, ze mlody facet ma takie przemyslenia :) no, ale zawsze warto wiedziec :)
nie jestem studentka medycyny, studiuje biologie :)

Matty86
Posty: 244
Rejestracja: 20 lut 2006, o 19:16
Lokalizacja: Lublin

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Matty86 » 19 kwie 2006, o 00:08

no cóż, moje pytanie pozostanie bez odpowiedzi, niestety :(
przepraszam Bagatha myslałem że jesten na medycznej, cos musiało mi sie pomylić :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Awatar użytkownika
Aniaww
Posty: 1574
Rejestracja: 24 mar 2006, o 13:47
Lokalizacja: Katowice

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Aniaww » 19 kwie 2006, o 12:21

Zasadniczo po wzięciu kilku tabletek nie stanie się nic. Dopiero długotrwałe branie może spowodowac jakieś efekty - podejrzewałabym ginekomastię, problemy z libido itp.

tituleczek
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2010, o 18:08

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: tituleczek » 22 sie 2010, o 18:33

po tabsach okropnie zatrzymywałam wodę (również po yasmin) i do tego libido z dość dużego skurczyło się do zera. Ja i lekarz stwierdziliśmy, że antykoncepcja hormonalna jest nie dla mnie. Po odstawieniu tabletek długo odzyskiwałam formę i wygląd. Jeśli dziewczyny coś Was niepokoi już przy pierwszych opakowaniach tabletek, konsultujcie się z lekarzem, lub odstawcie tabsy. Zdrowie ważniejsze, a ta metoda nie jest niestety neutralna dla zdrowia.
Na zatrzymywanie wody pomogła mi maść imbirowo-cynamonowa robina domowym sposobem. Polecam wszystkim.

resnick
Posty: 365
Rejestracja: 17 gru 2009, o 13:53

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: resnick » 22 sie 2010, o 20:58

tituleczek, po OC-35 lub Cyprescie tez? nowa generacja, tanie i poprawia buzie:) ale normalne jest przez pierwsze opakowanie takie uczucie nudnosci, potem mija:)

tituleczek
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2010, o 18:08

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: tituleczek » 22 sie 2010, o 22:31

resnick pisze:tituleczek, po OC-35 lub Cyprescie tez? nowa generacja, tanie i poprawia buzie:) ale normalne jest przez pierwsze opakowanie takie uczucie nudnosci, potem mija:)
Tych nie testowałam, ale też testować nie będę. Definitywnie skończyłam z tabsami. Mój organizm widocznie nie toleruje syntetyków (w tym hormonów syntetycznych). Zawsze bałam się panicznie ciąży. Nadal się boję, ale wolę mniej skuteczne metody. Teraz przynajmniej jestem sobą fizycznie i psychicznie. Nie wspomniałam o depresjach na tabsach, te akurat uciekły z odstawieniem tabsów, ale z wodą i regulacją gospodarki hormonalnej walczyłam kilkanaście miesięcy. Drugi raz nie zaryzykuję. Z gumkami się przeprosiłam i mam nadzieję, że mnie nie zawiodą aż do menopauzy :)))

Salticidae
Posty: 29
Rejestracja: 15 lut 2012, o 16:17

Re: tabletki antykoncepcyjne

Post autor: Salticidae » 15 lut 2012, o 21:12

Ja niestety również brałam dwa rodzaje tabletek i ani jedne ani drugie nie działały na mnie dobrze. Jednak nie ma co się hormonami faszerować...

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości