studia Analityka Medyczna - od nowa

Opinie o analityce medycznej na studiach. Pomoc w podjęciu decyzji co do uczelni oraz przyszłej pracy zawodowej. Materiały pomocne w studiowaniu analityki medycznej.
kierunek123
Posty: 16
Rejestracja: 19 lut 2008, o 16:44

studia Analityka Medyczna - od nowa

Post autor: kierunek123 »

Zakładam ten wątek aby redagowali go ludzie którzy studiują/studiowali analitykę medyczną, bądź pracują i pracowali po tych właśnie studiach. Robię to dlatego żeby chociaż raz licealiści i zainteresowani mogli dowiedzieć się czegoś ważnego i rzetelnego, klarowniejszego od mułu i bzdur znajdujących się w Internecie.

MATURA
Powiem pokrótce, bo nie jest to problem moich rozważań na temat matury. Oczywistym jest chyba że trzeba zdawać maturę na poziomie rozszerzonym z biologii i chemii, aby myśleć o studiach analityki medycznej. Rekrutacje przeprowadzają głównie wydziały farmaceutyczne na uczelniach medycznych.

STUDENT
Jestem studentem pierwszego roku kierunku analityka medyczna na wydziale farmaceutycznym Akademii Medycznej we Wrocławiu. Trafiłem tam jak kilka osób z przypadku, biorąc pod uwagę szalone progi na kierunek lekarski. Chciałem iść na lekarski jednakże nie wyszło za pierwszym razem, nic nowego w świecie. Poszedłem więc na ten kierunek. Parę osób znalazło się na tym kierunku z powołaniem lekarza bądź farmaceuty. Tacy zagorzalcy chcą zrezygnować i się przenieść, ale wiele osób zmienia zdanie. Ja odnalazłem się na tych studiach, lubię chemię i pracę w laboratorium. Moje lekarskie powołanie cichnie, choć może nigdy się nie pojawiło, więc jeszcze nie wiem co zrobię.

STUDIA
Pamiętajmy że odbywają się na akademii medycznej. Od wiedzy jej studentów zależeć będzie kiedyś czyjeś życie i zdrowie. Dlatego są wymagające i bywają trudne. Są to studia łączące trochę farmacji, trochę medycyny, ale najlepiej opisane jest to na tej stronie.