praca licencjacka z biotechnologii na biologii

Specjalistyczne forum biotechnologiczne. Metody biotechnologiczne: real-time PCR, western-blot, dot-blot, barwienie, chromatografia, dializa. Zakup, stosowanie odczynników: enzymy restrykcyjne, polimerazy DNA, drabinki i markery białkowe, kwasy nukleinowe, primery do sekwencjonowania, pożywki bakteryjne... Aparatura laboratoryjna, badawcza.
BeAtQa
Posty: 3
Rejestracja: 24 paź 2008, o 21:56

praca licencjacka z biotechnologii na biologii

Post autor: BeAtQa »

Cześć wszystkim
Mam takie pytanko. studiuję biologię i postanowiłam pisać pracę licencjacką z biotechnologii. problem polega na tym, że nie mieliśmy niestety przez trzy lata biotechnologii jako przedmiotu i nie bardzo wiem, jaki temat mogłabym wybrać. Może macie jakieś propozycje Najbardziej interesowałoby mnie coś z pogranicza biotechnologii i biochemii, ale nie koniecznie. Po wstępnej rozmowie z doktorem, u którego będę pisała pracę zaproponował mizastosowanie enzymów w biotechnologii". Będę wdzięczna za jakiekolwiek podpowiedzi Z góry dzięki
Awatar użytkownika
Savok
Posty: 2903
Rejestracja: 15 gru 2006, o 21:46

Re: praca licencjacka z biotechnologii na biologii

Post autor: Savok »

Mysle, ze sugestja twojego tutora jest calkiem trafna.

Biotechnologia z definicji to zastosowanie wlasciwosci organizmowzywych w procesie technologicznym, wiec mozesz pisac o wszyskim, co sie w tym miesci i na co twoj tutor sie zgodzi.
Jakusz
Posty: 2313
Rejestracja: 8 sty 2007, o 22:03

Re: praca licencjacka z biotechnologii na biologii

Post autor: Jakusz »

BeAtQa pisze:problem polega na tym, że nie mieliśmy niestety przez trzy lata biotechnologii jako przedmiotu
Część przedmiotów i zagadnień, które porusza biotechnologia pokrywa się z biologią. Myślę, że jest w czym wybierać.

Enzymy to dobry pomysł. Masz podstawy z biochemii i biofizyki jeśli o nie chodzi. Nie wiem czy na biologii jest również enzymologia(?).
BeAtQa
Posty: 3
Rejestracja: 24 paź 2008, o 21:56