zdrowie publiczne

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
Dymetrius
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2009, o 06:10

zdrowie publiczne

Post autor: Dymetrius »

Chciałabym się dowiedzieć jak wyglądają studia na kierunku zdrowie publiczne? czy jest to kierunek przyszłości? gdzie go najlepiej studiować?
prosze o pomoc
zdaje mature podstawowa z biologii i chemie rozszerzona ale jestem slaba z fizykiczy mam szanse na studiowanie na tym kierunku?
Awatar użytkownika
Ann
Posty: 445
Rejestracja: 6 cze 2007, o 12:06

Re: zdrowie publiczne

Post autor: Ann »

Nie wiem, jak na innych uczelniach ,ale w Poznaniu na UM wystarczy tylko matura z biologii podstawowej. Nie mogę za wiele powiedzieć o tym kierunku, bo sama go nie studiuję, ale może specjalności, które w ramach tych studiów możesz zrobić coś Tobie podpowiedzią, w Poznaniu są to:
zarządzanie w opiece zdrowotnej
promocja zdrowia
komunikacja społeczna
pedagogika zdrowia
elektroradiologia
Awatar użytkownika
doktorka
Posty: 1679
Rejestracja: 15 lip 2008, o 18:19

Re: zdrowie publiczne

Post autor: doktorka »

jeden z moich asystentow jest po zdrowiu publicznym i powiedzial, ze jest to najgorszy kierunek jaki mozna studiowac, bo jest pozbawiony wizji przyszlosci, a on ma prace jako asystent tylko dlatego, ze jego ojciec jest szanowanym profesorem na naszej uczelni, a tak to musialby wykladac chemie w biedronce]

rzeczywiscie, wszelkie sekretarki na katedrach sa wlasnie po zdrowiu publicznym, takze jesli interesuje Cie praca biurowa w charakterze sekretarki no to jest to dobry kierunek.