kandydaci 2010

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
fetyszystka
Posty: 120
Rejestracja: 8 lip 2009, o 07:51

Re: kandydaci 2010

Post autor: fetyszystka »

u nas (obecnie studiuję na KULu i mieszkałam na stancji:)) to sesji nie pozdawał tylko akademik ale zależy od podejścia, choć ja bym nie umiała w akademiku, muszę mieć spokój i poukładane swoje rzeczyD
fetyszystka
Posty: 120
Rejestracja: 8 lip 2009, o 07:51

Re: kandydaci 2010

Post autor: fetyszystka »

aa no i taniej wcale nie jest, bo to lublin pamietajcie) to nie krakow np ze mieszk w centrum sa po 800zl w gore ui akademik wypada przy tym jak tanioszka, w lublinie widzialam msca w akademikach kulowskich za ponad 300zl, a akademiki sa na konstantynowie wiec sie kawalek jedzie, a ja mialam jedynke za 400zl 8min piechota od uczelni trafilo sie? nie, tak kosztuje, za 300mozna na lsmie/czubach spokojnie wynajac miejsce w dwojce!
Awatar użytkownika
AllMySecrets
Posty: 169
Rejestracja: 1 lip 2010, o 11:17

Re: kandydaci 2010

Post autor: AllMySecrets »

potwierdzam ja od razu z akademika zrezygnowałam, bo wiadomo akademik - imprezy, trochę ciężko się uczyć, a na lekarskim jak sobie odpuścisz tak już nie nadrobisz. poza tym akademiki 300 - 400 zł w opłakanym stanie, a pokój można już wynająć od 350 zł + opłaty, także warto się wcześniej rozejrzeć, zaklepać i mieć spokój
ttomek
Posty: 128
Rejestracja: 30 sie 2009, o 22:31

Re: kandydaci 2010

Post autor: ttomek »

AllMySecrets pisze:tak tak pamiętam D tylko to zależy czy znajdę pokój czy całe mieszkanie a tak poza tym kto idzie do Lbn i zamierza w Lbn coś wynajmować?
Ja zamierzam
Awatar użytkownika
AllMySecrets
Posty: 169
Rejestracja: 1 lip 2010, o 11:17

Re: kandydaci 2010

Post autor: AllMySecrets »