AM w Poznaniu

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
rabbit
Posty: 81
Rejestracja: 25 lip 2006, o 10:09

AM w Poznaniu

Post autor: rabbit »

Chciałabym,żebyśmy w tym temacie rozmawali tylko o AM w Poznaniu Czy są tutaj na forum studenci tejze Akademi ? Składał ktoś tam papiery ? Dużo się na tym forum słyszy o AM w Wrocławiu,Warszawie a Poznań ? Przeciez ta AM jest jedną z najlepszych w Polsce więc skąd takie małe zainteresowanie ?
zabciaa
Posty: 1
Rejestracja: 22 lip 2006, o 21:24

Re: AM w Poznaniu

Post autor: zabciaa »

też się dokładam do prośby o info jak sie studiuje na uam?! ja wlasnie sie dostalam na biologie i nie wiem co robic bo dostalam sie tez na biologie na sggw! ale moze chociaz jakies wiadomosci o uam uzyskamy!
bagatha

Re: AM w Poznaniu

Post autor: bagatha »

skladam papiery na AM P-ń a jestem studentka Biologii UAM
to,ze poznaska akademia jest najlepsza w Polsce to sciema wiec nie sugerujcie sie tym.
Ciezko mowic jak sie studiuje biologie nie majac porownania z inna uczelnia
kasik
Posty: 119
Rejestracja: 28 lip 2006, o 19:09

Re: AM w Poznaniu

Post autor: kasik »

zabciaa pisze:dostalam na biologie i nie wiem co robic bo dostalam sie tez na biologie na sggw!
nie wiem jak jest z Poznaniem ale jeszcze dalej mam niż do Warszawy pewnie

ja też sie dostałam na SGGW

niby jeszcze czekam na wyniki z AR z Krakowa ale już pogodziłam sie i przezwyczaiłam do myśli , że będe w Wawie studiować
a SGGW mam status bardzo dobrej uczleni i jest bardzo ładna i nowoczesna
i pracownie są świetnie wyposarzone
rabbit
Posty: 81
Rejestracja: 25 lip 2006, o 10:09

Re: AM w Poznaniu

Post autor: rabbit »

bagatha pisze:skladam papiery na AM P-ń a jestem studentka Biologii UAM
na jaki kierunek ?
bagatha

Re: AM w Poznaniu

Post autor: bagatha »

na lekarski
jaa ;)
Posty: 36
Rejestracja: 19 lis 2006, o 09:30

Re: AM w Poznaniu

Post autor: jaa ;) »