I rok na lekarskim

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Tuwimianin
Posty: 1
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 18:10

Re: I rok na lekarskim........

Post autor: Tuwimianin »

Ja jestem jak najbardziej za, najlepiej na weekendzie, np. sobotni wieczór. Większość z nas powinna już być w Lublinie podejrzewam.
runningupthathill
Posty: 22
Rejestracja: 5 lip 2011, o 13:27

Re: I rok na lekarskim........

Post autor: runningupthathill »

patrzyłem jakieś 4 dni temu na WU i miałem harmonogram zajęć. I tam było napisane, że w poniedziałek 3 października mamy wykład o 10 30 z biologii medycznej, a potem chyba o 17 ćwiczenia z anatomii D Inna sprawa, że teraz nawet się nie mogę na WU zalogować bo jakiś błąd wyskakuje.
katjuszka16
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2011, o 10:24

Re: I rok na lekarskim........

Post autor: katjuszka16 »

Moi drodzy pierwszoroczni!
Jestem studentką drugiego roku stomatologii, ktora zajmuje sie organizacja wielu imprez studenckich w naszym miescie. Jezeli nie macie jeszcze pomyslu na integracje, nie mozecie zebrac wszystkich osob, chcielibyscie poznac starszych kolegow oraz waszych rowiesnikow jeszcze przed rozpoczeciem roku, nie ma na co czekac, zapraszam do klubu PLACE impreza jest zorganizowana z mysla o pierwszych rocznikach, w celu ich integracji i wprowadzenia w zycie studenckie, glownie z racji tego ze po pierwszym tygodniu raczej nie bedziecie mieli wiele czasu na zabawe
Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieje do zobaczenia w sobote, naprawde warto
annamaria1
Posty: 2
Rejestracja: 29 wrz 2011, o 14:17

Re: I rok na lekarskim........

Post autor: annamaria1 »

SKŁADAŁ KTOŚ DEKLARACJE DO LUBLINA I CZEKA TAK JAK JA? UDA SIĘ WEJŚĆ 83? MOŻE KTOŚ DZWONIŁ DO NICH? A MOZE KTOŚ ZABIERA DOKUMENTY Z LUBLINA?
Tomzi
Posty: 8
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 15:29

Re: I rok na lekarskim........

Post autor: Tomzi »